morgonpassen dödar mig

Hade Galet jävla kul i måndags på GK, sjukt bra musik, inte så mkt människor som jag trodde och jag dansade non-stop tills de stängde. Träningsverken var total (och brutal). Så jävla NICE!
Träffade Rebecca och hennes gäng men det blev lite konstigt så vi hann knappt ses- fail- men jag värvade några till tjejer till hennes "fanclub" som jag ordnat. Haha, jag fick be S att stänga munnen för jag trodde nästan att det skulle komma dreggel där ett tag ;)
Fick ju se Hussein också och det var också en sak som gjorde kvällen så mkt bättre, han är så himla fin! Fan vad kär jag är, det här är ju löjligt. Dock så är jag inte grym på det här med att vara gullig och ibland när han skickar sms så skrattar jag och blir tok-generad, men jag anstränger mig och jag svarar alltid tillbaka fint. Duktig tjej!

Har vart ledig i två dagar nu och de har vart grymt bra, har vart på IKEA och handlat ett "nytt vardagsrum". Tv-bänk, soffbord, matta, sidobord och massa massa massa ljus och några vaser kom jag hem med och det blev Awsome! Jag älskar mitt vardagsrum <3 Fick hjälp av Plupp och S att sätta ihop lite av möblerna och den kvällen slutade med att alla tre däckade i min säng. Igår satte vi ihop det sista och sen åkte jag och Pluppen med kussen till kista och sen tog jag med mig plupp hem en sväng och käkade och snacka skit. Underbara lediga dagar som sagt, men de går ju så snabbt.
Sitter på jobbet igen nu iaf, somnade efter 2 inatt och gick upp kl.05 imorse. Inte så pigg nu kan jag ju erkänna, men jag hoppas att kaffe och lite redbull ska kunna ordna upp det. Ska träffa Hussein i eftermiddag efter jobbet, ska möta upp han i kista och sen ska vi till nån restaurang i akalla som tydligen ska ha jättebra persisk mat och efter det blir det tillbaka till kista och gå på bio. Behöver jag säga att jag längtar?

Ledig imorgon igen, på förmiddagen kommer syster, svägerska och barnen över på lunch och sen ska jag powernappa en sväng innan jag ska iväg på middag med mina tjejer. Sen efter det ska jag träffa Rebecca. Kommer bli en bra fredag känns det som.
Har btw redan innan klockan slog 07 imorse hunnit klicka hem 3 klänningar på HM. Hörde jag shoppingmissbruk? Måste seriöst sluta med det här nu, det börjar bli lite löjligt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0