med risk för att jinxa, men det känns så jäkla rätt!

Fick Plupps gamla vakt-jobbarkompis att ragga upp mig på krogen där han jobbar i fredags efter att i en veckas tid haft hans ansikte framför mig lite titt som tätt i tankarna, och efter denna modiga modiga bedrft från mig så träffades vi idag.
Möttes upp i kista c och fikade och gick på en promenad, men sen när klockan började ticka så var det dags att säga hejdå och tiden hade såklart sprungit iväg.. Det känns så jävla rätt med den här killen och jag har aldrig i mitt liv vart med om liknande känsla. Känns som att han kommer att platsa/bli omtyckt av precis alla i min omgivning.. Han är charmig, söt, smart, driftig, blatte fast svensk i talet, mysig fast ändå inte den som backar om det skulle behövas. Han är allt jag vill ha i en man, och när han blir ivrrig så stammar han fram orden.. Så jävla charmigt!

Fan. Jag tror redan att jag kommer att blir kär.
Och det bästa av allt- av de sms jag fick i kväll så tror jag att han känner samma sak. LYCKA!!!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

tell me everything!

2011-12-12 @ 08:44:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Säger som Rebecca - du måste berätta allt!



Ååååh, Janet min nyponros, vad glad jag blir!!!! (utan att jinxa på något sätt alltså)

2011-12-12 @ 09:05:00
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men ååååååååh så mysigt!

2011-12-12 @ 21:45:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0