jaha... Nä men gott nytt år då

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, hade tänkt hinna träffa Rebecca och Hussein på kvällen men fick ett samtal och var tvungen till att hjälpa en kompis som hade problem. Men förutom det så hade jag en grym dag.

I tordags mötte jag upp Hussein i kista, skulle äta och kolla på new years eve men den filmen lär jag få kolla på igen för jag hade bara sovit två timmar på natten så jag slumrade mig igenom hela filmen. Hyfsat trött tjej! Förutom den grejjen så var det dock jättemysigt, han är verkligen en fin kille och jag är tacksam att jag har träffat honom. Fick dock reda på en sak som kan ställa till det, men vi får se hur det går. Vill inte släppa honom än men samtidigt så kan det bli tufft och jag vet inte om jag orkar med det... Time will tell i guess.

Idag är det iaf jobb till 15 och sen åker jag till mamma och pappa och firar nyår, bjuden på fester men orkar inte riktigt och har lovat morfar att vara chaufför till honom så idag blir det väldans lugnt. Skönt dock på ett sätt så man kan rensa tankarna, och dessutom ska jag pussa på min minikille när klockan slår tolv och helt ärligt så finns det nog ingen annan jag hellre pussar på då. Mosters lilla kärlek <3
Det känns ganska bra att det är nytt år snart ändå, nytt år och nya händelser att se fram emot. En början på något nytt och en anledning att lägga det gamla bakom sig. 2011 var inte det år jag hoppats på och jag har förlorat en av mina bästa vänner till en jävla skit- men samtidigt har jag vunnit nya och det är de jag tar med mig in i mitt nya kapitel i livet. Jag gillar att det snart är nytt år!


GOTT NYTT ÅR på er- hoppas 2011 vart ett fint år och att 2012 ger er all lycka, kärlek och välmående ni förtjänar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0