it´s a damn scary feeling let me tell you

Han kom och hämtade mig idag innan vi åkte till restaurangen, han stod utanför porten och väntade innan vi gick tillsammans till bilen. Bara en sån sak gör mig galet imponerad! Vi satt på restaurangen (japp, han bjöd på middagen) i nästan 5 timmar innan vi insåg att de snart skulle stänga, då tog vi en promenad runt sigtuna, satte oss vid vattnet och pratade och sen gick vi vidare. Hand i hand!!! Jag som hatar att hålla handen i vanliga fall?! WTF?! Vi satt dessutom i hans bil i typ en halvtimma och snackade när han skjutsat hem mig bara för att ingen riktigt ville säga hejdå. Han är en sån riktig liten ärkenörd egentligen och jag vet inte... Jag tycker verkligen om killen och när jag kommit hem och det gått en stund så fick jag ett infall att skicka ett sms (Inte min stil, och något jag verkligen aldrig gör utan att ringa upp 100 kompisar för att kolla om det är ok eller liite för på), men jag skrev tack igen, hoppas att allt har gått bra hem och att jag verkligen trivs med honom. Fick tillbaka sen att han tycker att jag är helt underbar att vara med och att han längtar tills imorron när vi ska ses igen. Sick I tell you! Jag kommer på mig själv med att sitta och Leta fel på killen bara för att det är så jävla läskigt hur bra jag trivs med honom, hur skrämmande det är att vi pratar om allt och inget som att vi alltid känt varann och att han drar upp saker om hur vi "kommer göra med ditten och datten i framtiden". Men mest skrämmande är att jag redan litar på killen så hårt och att jag känner mig så säker på att allt han säger är sant, att han aldrig skulle utnyttja mig eller börja köra dubbelspel med någon annan. Hans inneboende är en tjej och bara det skulle ha stört mig så sjulkt hårt annars men bara för att det är han och bara för att han är som han är så känns det inte alls skumt eller konstigt.. Fan, han är verkligen inte lik någon annan jag träffat innan och jag vet inte. Jag är så jävla rädd att jag ska sabba det genom att leta fel på fel bara för att göra mig själv en otjänst nu när jag träffat nån som verkar så genuin.
Faktum är dock: han gör mig glad, jag är säker på att alla- och då menar jag verkligen alla- i min närmsta krets kommer att gilla honom och han är så brutalt jäkla snäll och en riktig gentleman. Jag är så glad att vi träffats och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte sabbar detta.
Så. Nu har jag analyserat detta litegranna så nu ska jag skita i det och bara vara glad och se vart det leder ist :)

Skulle köra Plupp till stinsen idag för hon skulle på intervju men innan dess så ringde pappa och ville att jag skulle köpa pizza till mina småtjejer som var sjuka och som han var barnvakt åt. Tjejerna ville såklart ha pizza och eftersom "farfar är bäst" så köpte jag det och åkte dit, fick då lite extra cash så idag har jag köpt två par sköna vinterskor. Tack pappa <3<3<3
Köpte faktiskt julklappar till mig själv också så jag kom hem med en skitsnygg klocka, en klänning och en bh. Tack Janet ;) All and all- en grymt bra dag! Nu ska jag gå och sova för imorron ska jag städa, sen träffa mamma, syster och smaskis och sen ska jag träffa killen igen. Som faktiskt har ett namn- Hussein ;)
Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Vad glad du låter och verkar vara.

Jag är så glad för din skull!



2011-12-18 @ 20:02:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0