ge mig spets! Massa massa massa spets!

Jag har ju en lite fetish för kläder med spets (inte bara kläder förresten) och nu har jag kommit in i en period som är lite mer extrem än innan, nu vill jag typ bara ha kläder med spetsdetaljer och jag har tom gått så långt att jag börjat fundera på hur jag kan "fixa till" de kläder jag redan har hemma.. Jag vill köpa kläder och helst NU!!!!
Ska ju ut ikväll och då har jag en tanke på vad jag vill ha på mig, men hej mensmage, jag känner mig som jordens största fläskberg och vill eg inte alls visa mig ute så vi får se vad det blir sen. Jag får väl rota fram nåt gammalt tält att dra på mig och gå ut som en kloss i värsta fall.

Idag är iaf en bra dag trots mens och svullen mage, sitter på jobbet till 14.30 och sen ska jag hem till mami och papi och fira jul med hela familjen. Som jag saknade mina brorsdöttrar på julafton!! Det är inte samma när inte alla är med <3

Så jävla taggad inför ikväll!!!!! Big whoop!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Massa saker har hänt, men det börjar bli bättre nu.

2011-12-26 @ 22:39:34
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0