bra dag. dålig jävla kväll!

Dagen började bra, mös hos mami och papi innan jobbet med syster och syskonbarn. Det bakades pepparkakshus och mös för fullt fram till 15.00 när moster/faster var tvungen att åka och jobba och, fick förklara för söta underbara W som inte ville det att jag var tvungen för att hon skulle få nån julklapp så förklarade hon minsann att hon inte behövde någon julklapp. Fasters söta lillskrutt <3
Dagen gick hyfsat på jobbet och sen kom då kvällen. Bråkade med en kund och blev så arg att jag började skaka i händerna, knappt kunde skriva på pappret, fick andas Väldigt ansträngt och fick utslag på bröstet. Fullt normalt!
Fick dessutom sms av Hussein att han jobbar sent imorgon (och börjat 07 dagen efter som alltid) så vi kommer inte kunna ses, vilket innebär att vi kommer kunna ses tidigast den 28. Toppen!

SKITKVÄLL!!!!
Släcker och går hem om 13 min, då kommer Plupp och S över iaf så natten lär ju bli kul ändå. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Nu blir jag ju ledsen för din skull.

Ska ni fira nyår tillsammans?

Är ju nyfiken på bild nu ju.

Vart bor han vännen ?? :)



Ska vi ta en fika i mellandagarna?

2011-12-19 @ 00:05:58
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0