tröttmössa..

Igår efter jobbet tog jag med mig min N hem och hoc och jag satt och fikade och snackade skit fram tills plupp ringde och ville ha sällskap så då åkte vi dit och var med pluppen tills hennes sambo kom hem. När han väl var hemma spelade vi lite tekken och sen fikade vi lite innan N åkte hem till sig och jag åkte hem till mig., Tanken var att jag skulle ha lagt mig hyfsat tidigt men Mr.Berger kom över och så var den nattens sömn körd, han åkte vid 4-tiden när hans jourtelefon ringde och jag somnade väl först vid halv fem- fem imorse.. Lagkom pigg tjej som vaknade vid 10-tiden med andra ord ;)
Idag blir det dock lite tidigare om det blir som jag planerat, ska åka in till terminalerna efter jobbet och fika lite med E och sen ska jag direkt hem och träffa min säng. Är så galet trött så idag måste jag se till att komma i säng och försöka somna senast två iaf, det håller inte att ha den dygnsrytm jag har just nu. Men kul är det iaf ;)

Jag har så sjukt jävla tråkigt på jobbet, N fick åka till Gävle och lämna en bil och hämta hem en annan så hon blir väl borta i minst en timma till och de andra som jobbar i garaget är inte de roligaste direkt. Eller jo, han som jobbar är faktiskt rolig men hon som jobbar med honom och N är fan inte kul och idag känner jag mig mest förbannad när jag ser henne pga en sak som hände tidigare idag. Är så less på backstabbing bakfalska jävla subbor! Hade hon inte vart manodepprisiv (stavning?) och en massa annat så hade jag frömodligen gett henne en utskällning med tillhörande bitchslap men nu orkar jag inte bråka och se hur hon bryter ihop så jag skiter i det. För den här ggn iaf.
Men ja.. Det händer inte så himla mkt hos mig just nu som ni kanske märker så jag rundar väl av här så ni slipper läsa mer osammanhängande babbel. Tack å hej!

Crazyass Janet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0