inte ok

Jag har säkert ingen anledning att bli sur/ledsen/besviken och alla skulle säkert tycka att jag var dum som gör det. Men jag kan inte ändra hur jag känner. Jag blev och är fan skitledsen och jättebesviken framförallt, surheten gick över men inte resten.. Jag hade verkligen sett fram emot morgondagen och på en sekund så blev allt ändrat och jag känner mig sviken. Fan.
Tur jag har kussen som ställer upp i vått och torrt, hon och jag ska döda dansgolvet imorron! My partner in crime <3

Har bara en timma kvar på jobbet, sen blir det tvätt av bilen innan jag åker hem till mami och papi och förbereder inför släkten imorron och fixar med min tvätt som jag lämnade hos dem. Ska bli så galet mysigt att vara husvakt, men bästa är ändå att jag kommer att ha en tvättmaskin Hemma som jag kan använda 24/7! Älskart!
Ja nä men om man kanske skulle ta och göra nån nytta eller åtminstone en kaffe....


M- jag hoppas det blir bra och går bra imorrron älskade finaste vän. Jag Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0