idag vill jag åka utomlands!

Idag vill jag åka utomlands, gräva ner fötterna i sanden, dricka goda drinkar, ha på mig massa fina sommarkläder, gå ut på nattklubb och svettas så att det rinner om hela mig, åka på båtturer, promenera och snacka skit medans man bara är och att ligga i sängen på rummet under ac´n bara för att "överleva". Jag bryr mig eg inte så mkt om Vart detta sker, men jag vet att jag Vill att det ska ske.. Men ist sitter jag i (skam)kuren på jobbet och drömmer mig bort och kollar runt på alla researrangörers hemsidor. Det får duga för stunden ;)


Jag vill sooooooola!


I alla fall. Idag efter jobbet ska jag kanske ta med mig min N hem på kaffe och om inte hon kunde (hon skulle kolla med mannen) så kommer jag åka upp till arlanda och fika lite med min E som jobbar natt. Vilket det än blir så kommer det iaf att bli toppen. Ogillar verkligen att bara åka hem efter jobbet och att sen inte göra nåt, det ger mig lite småpanik eftersom jag då känner att jag verkligen inte gjort någonting av min dag.
Handlade lite på HM´s hemsida igår, I LOVE REA! Fick en baströja med trekvartsärm, en tunn polotröja med lös krage, ett par sandaler, 2 pkt med 28 silverarmband, ett pkt med 28 guldarmband och en ring för ynka 495:-! Underbart när man fyndar på det sättet, då får jag inte ens dåligt samvete för att jag shoppar ;)
Ska ju ut i helgen och jag vet bassemig inte vad jag ska ha på mig. Älskar ju min skjorta som jag köpte och som jag knyter upp men det känns som att jag Alltid har på mig den så den känns lite kasserad.. Måste verkligen kolla igenom garderoben därhemma och se vad jag har för trasor att slänga på mig. Nåt med fickor vore ultimat så man slipper ha väska med sig iaf för jag hatar att släpa på en väska när jag ska dansa. Nåja, det lär ju lösa sig, känns som att det är skitsaker eg.
Nu ska jag fortsätta att kolla på resesidor ett tag innan det är dags för åtta-fika med mina kollegor. Moi moi!

Jag Älskar min skjorta!

Kommentarer
Postat av: Mija

Menåååååh! Jag har också den där galna längtan efter att åka iväg på solsemester! Jag vill sitta rödbränd på balkongen och klaga över att huden gör ont, men ändå så mår man så jävla bra. Röka utländska cigg och dricka bacardi breezer som att det vore saft. Ligga nyduschad i en sandig säng och ta en powernap efter att man solat hela förmiddan! Äta god mat och svettas fastän klockan är sent på kvällen. Dricka drinkar och doppa fötterna i det ljumna havet. ÅÅÅÅÅH!



Fan Janet. Jag ska vinna pengar så åker du och jag bort! <3

2011-08-04 @ 09:26:56
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0