ibland är saker bara för mkt

Idag började bra och jag var på bra humör, jobbet har flytit på och jag är glad att vara tillbaka. Men så kom ett samtal från en familjemedlem och nu sitter jag mest bara och kokar och är så jävla ledsen på en annan medlem i familjen och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska tackla situationen.. Visst, det är inte Världens största grej, men i min värld så räcker det.. Jag verkligen hatar när det är konflikter eller liknande inom familjen och det rubbar hela min balans i livet när det är nåt. Just nu så kan jag dock inte göra nåt heller utan får bara vänta ut tiden och spela med som vanligt, vilket är Otroligt störande då jag bara har lust att ringa upp en viss person och ge h-n en utskällning som heter duga...

Nu har jag iaf fått det ur systemet. Sitter i skamkuren som sagt och alla bilar för dagen verkar ha kommit in så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har redan städat lite och knappat in lite andra saker som skulle fixas med. Får kanske ta och ramla in på HM och se om jag hittar nåt spännande där ist ;) Längtar så galet mkt till på lördag nu när jag är ledig och ska ut och dansa med några av mina vänner och få dricka drinkar. Jag som verkligen typ aldrig nånsin dricker ska göra det då och som det känns just nu så ka det bli så gott att få i sig lite alkohol så att man kan slappna av och glömma lite en stund.. Bring on lördag nu tack!

Kommentarer
Postat av: Mija

Förresten min lilla nyponros, vad önskar sig damen i födelsedagspresent? Trots att jag missar riktiga dagen så kanske vi kan fira lite någon dag nästa vecka då vi ska semestra tillsammans? :) <3

2011-08-02 @ 09:09:12
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0