just nu: kvinnan som hatar män...

Fick sms av D häromdagen- "förlåt för allt som hänt, har hänt väldigt mkt i mitt liv som jag ville reda ut innan jag blandar in någon annan". Fyhelvete för dumjuggen som inte bara kunde säga rakt ut som det var innan isf, han kallar sig själv för man och beter sig som den största pussyn ever. Det värsta är att jag inte ens är arg på han längre och att jag kommer att träffa honom när (om) han kommer till sthm i sommar, men isf bara för att få höra varför han betett sig som ett svin och för att få ett avslut. Han har ändå förstört det som var fint och han har sabbat det förtroende jag haft för honom så det finns som ändå inget att bygga på längre...  Har dock funderat ganska mkt på honom så det vore intressant att höra "historien".

Anyway. Sitter på jobbet nu (som vanligt när jag bloggar) och är trött som en gris efter att ha jobbat till 24 igår och börjat 07 idag. Det var dock självförvållat eftersom jag bytte med en kollega så att han skulle kunna fira valborg, men jag gillart. För nu kommer jag att jobba fram tom torsdag då jag slutar 18.00 och sen är jag ledig tre dagar och sen jobbar jag mina sista tre dagar innan jag drar till Marmaris. Sjukt nice och tiden går ju fortare när man jobbar så jag tycker det känns klockrent! Helgen där nästa vecka när jag är ledig så har jag dessutom planer så den lär ju också gå fort och ja, sen är det som sagt bara tre jobbpass kvar och två dagar efter drar jag. Kunde inte sova igår och då låg jag och funderade på vad jag skulle ha med mig för kläder och skor, haha psykstina is back! ;)
Älskar att packa och veta om att man är på väg, det finns inget bättre än att stå vid garderoben, ta fram kläder och prova ut olika outfits. Pure love
Snart snart snart <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0