back on track!

Sådär ja, nu är jag inne på andra arbetsdagen efter att ha legat sjuk och det känns Helt freakin underbart! Älskar att få jobba och träffa mina underbara killar och tjejer på jobbet. Denna vecka som kommer är jag dock inne på kontoret de fyra dagar jag jobbar, och eftersom jag jobbar 14.30-24 så är det lite småsugigt med tanke på det fina vädret. Men de sista två veckorna efter det och innan semestern så sitter jag iaf ute i kuren och det tokgillas, umgås med mina och de andra företagens människor ute i solen och parkera bilar. Sweet!
Har fått undan alla räkningar, på tisdag kommer rörmokarn och ska koppla in min bänkdiskmaskin och efter det ska jag gå igenom hur mkt jag har kvar att röra mig med innan jag åker. Har redan lagt undan pengar till resan och all taxfree jag vill handla innan, men de pengarna vill jag inte ta av och shoppa för så jag var inne på HM en sväng på nätet nyss och fyndade lite ;) haha.. Sa nån shopaholic?!    :-O
Anyway, har lite kvar att köpa innan jag åker och det har jag iaf råd med och det som blir över efter det kan jag bränna på mer kläder. Fan, det har ju kommit ut så mkt fint som jag vill ha!
Iaf. Hade en helt underbar dag i fredags med familjen och grillade och påskmös med allihopa och på kvällen sen så kom min lilla jugge M över och vi satt på min balkong och fikade tills halv ett på natten. Tre stjärnfall fick vi se och jag fick en ruskigt fun komplimang av min turre som ringde mig samma kväll.
Igår jobbade jag till 20.00 och sen kom min älskade AG över på balkonghäng och idag jobbar jag till 22 och sen så kanske E kommer över. Hur nice är det inte att kunna sitta ute på balkongen tills sent på natten med levande ljus, lite té och en filt utan att behöva frysa?! Guld!

Ska gå och ha åtta-fika nu och sen ska jag beta av de sista timmarna så att jag kan gå hem med bra samvete sen :) Hoppas alla har och har haft en fin påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0