34 dagar kvar.. and counting!

Idag är det bara 34 dagar kvar tills jag står här på arlanda med en resväska i ena handen och handbabaget över axeln, full av förväntan, längtan och nervositet över vad som komma skall (på ett bra sätt såklart). 34 dagar kvar tills jag får träffa min S och kramas och umgås, sola, bada, festa och äta på Maymi! Helt fantastiskt!
Var inne på HM idag och rekade lite och beställde hem saker så att jag har nåt att sätta på mig när jag är där också (la till lite iaf), för man vill ju inte gå helt naken ;)

2 klänningar, en bikiniöverdel och sen lite smycken... I loves it så nu hoppas jag att allt sitter som det ska också ;) Den korallfärgade spetsklänningen är för övrigt helt i spets och jag räknar iskallt med att den ska sitta toppen!


Den här helgen blir det lugnt, ska busa och gosa med mina brorsdöttrar idag och sen sova tidigt så att jag orkar jobba imorron också. Ska till läkarn idag 10.45 också så jag hoppas att jag antingen får en JÄTTEdundersupermktbättre än den förra medecinkur eller att det är nåt annat de kan göra/tipsa om så att jag slipper vara sjuk till och från hela tiden. Det börjat ta på psyket nu..
Imorron ska jag träffa min M och sen ska jag på date med H. Skitkul, spännande och nervöst på samma gång, men han är lättsam så det ska nog gå bra.
Ska försöka jobba lite nu. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0