23 dagar kvar

Ligger fortfarande sjuk hos mami och papi men ska börja jobba igen på lördag tack och lov. Hoppas nu bara att jag får fortsätta vara frisk för jag orkar inte vara sjuk mer och dessutom inte nu när jag snart ska åka! Ångest att ligga sjuk i Marmaris så som jag har gjort nu.. Men som sagt, har fått bättre hjälp nu så jag hoppas att det håller i sig och att jag får bli frisk och vara helt frisk. Ska köpa med mig nässpray till Marmaris för säkerhetsskull dock för jag vill inte riskera att flyga med täppt näsa. Fyihelvete va ont det gör!
Anyho, efter denna vecka är det knappt nån tid kvar tills jag åker och jag jobbar knappt mer alls! Denna vecka jobbar jag lör-sön och sen har vi vecka för vecka:
17: Mån, ons, tor, fre (14.30-24 alla dagar)
18: Mån,tis, ons, tor (Mån-tis 06-15, ons-tor 09-18)
19: Mån, tis, on (Mån-tis 14.30-22, ons 14-22)
Sen på fredagen (den 13) vecka 19 så åker vi! SÅ sjukt nice och jag har bara några få saker kvar att köpa och göra och sen är jag fit for fight! Längtar som faaaan. Beställde våra taxfree varor idag så nu känns det Ännu mer ;)

Fick sms av H häromdagen och han är i Turkiet nu, han åkte i måndags och jag vet inte hur länge han blir borta men förmodligen så kommer han hem om 2-3 veckor och då åker ju jag så vi kommer nog inte kunna ses förrens jag kommer hem, men det gör inte så mkt. Hela sommarn är ju kvar då iaf så det är helt ok :)
Har pratat lite med "juggemaffian" om vad vi ska göra i sommar och vi har bestämt att vi kanske ska åka till Göteborg en helg, men att om inte annat så kommer vi att göra små roadtrips och prova partylivet i närliggande småstäder som typ Gävle eller Västerås. Mest bara för att prova och kolla läget och dessutom så är det faktiskt inte så långt som man kan tro, det tar bara dryga 1,5 timmar till båda städerna att åka och det är dags att vidga vyerna litegrann. Älska sommar!
I Augusti så blir det karlskoga och gå på brors bröllop och sen har jag och syster bestämt att vi ska försöka åka till släkten i usa i oktober så det här känns som en bra sommar och höst :)
Ja nu har jag babblat ur mig massa skitsnack. Ska lägga mig och vila lite nu för nu kom huvudvärken...


Jag längtar tillbaka till Marmaris.. Varma nätter och att dansa kolu utan musik :) Fantastiskt <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

DET ÄR JU INTE ALL LÅNG TID KVAR NU JU!

2011-04-27 @ 17:11:43
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0