why can´t i just feel the way you feel!?!?

S ska flytta till min brorsa i Turkiet, och hon kommer flytta asap. Hon kommer hyra ut sin lägenhet och bo med mig tills hon vet när hon kan sluta jobba och sen åker hon, hon lämnar mig och åker till "mitt" land..  Sjukt deppigt att inte bara min wifey åker utan att hon dessutom åker dit. I dont like it. Men jag försöker vara positiv för hennes skull iom att jag faktiskt är glad för henne och jag vill att hon ska må bra.. Men jag mår skit av det och jag vet att jag kommer må ännu sämre när hon väl åker.. Jag är som lite beroende av henne iom att vi umgås nästan 24/7..
Fick dessutom reda på i natt/idag att min T ska lämna mig och flytta  till USA! Jag läste det på facebook inatt och idag var jag tvungen att ringa och kolla om det stämde, och mkt riktigt. Han ska lämna mig :´( Blev så sjukt ledsen och besviken för att han inte sagt nåt så han började typ gråta i luren och jag var sjukt nära att börja jag med.. Han sa att han skulle stanna om saker var annorlunda och jag vet att det är sant, men jag kan inte ändra mina känslor. Jag önskar verkligen att jag älskade honom på ett annat plan men det gör jag inte, däremot så älskar jag honom så mkt att det gör ont i mig att veta hur han mår och att han inte vill flytta samtidigt som han vill det. Jag vill att han ska må bra och jag vill att han ska hitta nån, men jag önskar att han kunde ha mått bra och hittat nån här. Det är dock som det är och på måndag ska vi ses och fika och prata... Hoppas bara att jag kan klara att prata så jag inte får ett psykbryt inför honom så att han mår (om möljligt) Ännu sämre sen. Jag önskar att jag kunde säga "jag älskar dig" och mena det på det sätt han vill så att han skulle stanna hos mig för alltid..

Allt är lite bajs just nu, det är bättre än för några dagar sen men det är inte bra.
Frågan är När/Om det blir helt bra igen??

Nu ska jag lägga mig och försöka att inte tänka och imorron blir det jobb 06-15 för att sen gå till optikern kl.16 och därefter fortsätta till Kista C och se om jag kan hitta nåt till lill-sessan som blir hela 2år på söndag! Fasters bebbe <3



Jag och min T <3

Jag och min S <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0