tillbaka i verkligheten(?)

Kom hem i lördags morse kl.04 från den kanske bästa resan ever? Många dumheter har gjorts, många gräl har avverkats, många karatefyllor har det blivit, partat varenda natt har vi, dansat i vattenbrynet har vi gjort och sovit alldeles för lite har vi också gjort. Jag kände mig inte alls redo att åka hem när vi gjorde och jag saknar, längtar och går sönder lite inombords när jag tänker på vad och vilka jag lämnade kvär där, speciellt min bror och dumfan.. Även om dumfan och jag inte var på topp i år och även om det hände en sjukt jobbig sak så är det trots allt jag och han mot världen och eftersom allt löste sig sista dagen så saknar jag honom Ännu mer. Men det är som det är och vi är vad vi är. Tills vidare iaf.

Men- nya tag nu! Nu funderar vi på att åka i maj eller juni och sen även åka i september.. Hoppashoppashoppas!
Sitter på jobbet nu iaf och efter jobbet blir det att åka hem till syster som fyller år, men imorron eller på fredag ska jag försöka kasta upp lite bilder på FB och då kommer de garanterat att dyka upp här med ;)

Hörs!

Jag och min brorsa från en annan morsa ;)
Jag och bror förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0