payback´s a bitch.. and her name is janet

Så jävla skönt är det att Äntligen ha fått ge igen och få ha gjort ett statement till dumturren Emre. Pratade med honom på msn igår och bestämde att han skulle komma över idag på morgonen innan jag åkte till jobbet, skitbra. Men jag ångrade mig imorse när klockan ringde och eftersom jag inte har nåt nummer som funkar till honom (han påstår sig vara separerad, yeah right! Jag är fan inte så dum) så kunde jag inte ringa och säga att jag inte ville ses.. Så. När klockan slår 11 och det plingar på dörren så fick han snällt vända och åka hem till Jakobsberg igen. Han blev Inte glad och jag jublade av glädje när jag stängde dörren efter honom.. Dumma jävel. Ta mig för en idiot och tro att du kan komma och gå som du vill? Då gör jag såhär. Life´s a bitch!
Kändes iaf fantastiskt att se hans min när han kom och försökte se lite småporrig ut och sen går därifrån med svansen mellan benen och muttrar om att han ändå hade vart tvungen att åka till märsta.. Där han bara känner mig.. Men han skulle nog, euhm, euhm, vahettere, euhm.. Kolla på bil! Juste, han skulle kolla på bil.. Hahaha.. Jävla nolla!

Så idag är Janet glad. Jobbet känns helt ok, jag jobbar med mina grabbar och jag har smsat med H en hel del och vi kommer köra en heldag på lördag. Idag är bra :) Ska ev hem till kussen efter jobbet också och henne har jag inte träffat på länge nu så det gör dagen om möjligt ännu bättre!

Hoppas att ni också har en bra dag och får bitcha upp er! ;) pussåkärlek


Well guess what yo? Fuck u right back!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack gumman! :)

2010-09-15 @ 21:33:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0