Don't cry because it's over, smile because it happened...

Walk-safari in the middle of the night, motorbike rides to/from barstreet getting and taking a wrong turn to get some more time, Döner kebap after barstreet at Lost Boys, dancing all night at B52, ,talking swedish to dumturken, getting bruises all over, playing hide the coins with 503, dancing in the water, pretending to be married to a turkish man at thursday market to get better prices, laughin at the balcony til tears fall down our eyes, drinking sex on the beach for 9 straight days and then change to vodka redbull, saying siktir git to a bastard young boy who came asking to buy sex, watching nalle puh when he´s leaning his waterglass on his tummy, going to barstreet in the party taksi, loving and living all day- every day.

Jag ångrar ingenting utom en sak och det är att jag inte tog vara på tiden Ännu mer. Att jag inte tänkte på hur lycklig jag var över att vara där och då i varje sekund som passerade. I år var galet på så många sätt och jag är så tacksam och glad över att jag hade möjligheten att åka i år och jag hoppas att jag kommer ha möjlighet att åka två ggr nästa år men om det inte går så kommer jag vara glad över de minnen jag har med mig och jag känner ändå att den här resan egentligen är värdig att avsluta kapitlet med.

Idag var det iaf jobb på agendan och innan det så hade jag planerat att gå upp tidigt, åka till affären och köpa hem frukost och mat (för den där H äter tydligen som en mindre häst så jag hade tänkt ladda lite) och sen kolla på våra bästa år och äta frukost till det. Men. Det gick lite sådär med den saken, näsan är mer täppt än nånsin, jag hade feber Och jag hade nå sjukt ont i huvudet så jag lyckades inte skrapa upp mig ur sängen förrens kl.12 och då var det bara att kasta i sig frulle, duscha och göra iordning mig och åka till jobbet. Fick dessutom sitta på kontoret idag bara för att vi har så mkt sjukdomsfall och absolut Ingen som kunde täcka upp.. Tur med andra ord att en annan inte är den som är den och jobbar trots feber och sjukdom för annars hade liten tjej J fått sitta helt själv på kontoret.
Imorron blir det dock kuren-pass 12.30-21 efter det: åka til ICA Maxi och handla, hem och byta om och sen dra till café60 med mitt lilla "fika crew". Skulle eg ha gått ut men orkar inte så det får vänta, dessutom så är H väldigt ivrig och vill ses tidigt på lördag så vi ska ses vid 12 och då vill jag ha hunnit sova lite iaf :)

Nu ska jag nog dock hoppa in i duschen och sen är det nap time så jag kanske kommer upp i tid för att slippa stressa till jobbet imorgon. Godnatt alla underbara (eller M, som jag vet läser ;)) <3


Ego Janet i Marmaris (såklart) 2008


Kommentarer
Postat av: Mija

<3 <3 <3

2010-09-17 @ 16:28:20
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0