Utmanad...

Såg precis i min M´s blogg att det låg en utmaning och lurade på mig, den går tydligen ut på att man ska säga sju saker som folk inte visste om en.. Och ja, i brist på annat när man sitter i (skam)kuren så är det ju bara tt hoppa på hästen och ta kossan vid hornen.

1. Jag har ett Sjukt morgonhumör och vill helst döda hela världen innan jag vaknat till liv litegrann.. Dessutom så är jag säker på att Inte en enda människa i hela världen Någonsin har vart lika trött som mig när jag är riktigt trött! ;)

2. Jag har alltid velat prova att göra karlsson på taket´s kuckelimuckmedicin.. haha..

3. När jag städar/diskar/kollar efter kläder/letar skor hemma så har jag alltid musik på och dansar runt, dammsugarslangen är en Perfekt danspartner!

4. Min absolut största idol är Bob Marley och jag har de flesta av hans låtar i min ägo. <3

5. Jag tror på spöken & andar och är jag helt övertygad om att det bor en gubbe hemma hos mig. Jag tycker dessutom att det är lite läskigt att prata om/kolla på.

6. Jag har dejtat ganska bra många killar nu men jag har aldrig någonsin erkänt att jag vart i ett förhållande eftersom jag får panik av  bara tanken och den enda killen jag sagt "jag älskar dig" till är dumfan. Men på 3 språk iaf ;)

7. Jag Älskar skor och underkläder och räknade ut häromdagen att jag äger över 120 par skor och över 90 bh´ar.. :s  But I love every single one of them ;)



Tydligen så ska man utmana fler i det här, men jag tycker att man kan få göra den om man vill och isf bara länka så att jag får läsa :)
Bara 1,5 timmar kvar på jobbet nu och sen ska jag hem till mamma och pappa och ligga i deras soffa och kolla på tv heeeeela dagen. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0