torsdag den 14 oktober 2010

Jag har tråkigt. Det ska komma in Jättemkt bilar idag men än så länge har nästan inte nån kommit in och jag hoppas att det inte kommer in så många innan min kollega kommer, men det slår nog till om 5-10 min bara för det. Brukar vara så iaf..

Idag jobbar jag iaf extra så idag ska jag flexa och sluta kl.17 ist för 18 och då ska jag och mamma iväg till rusta och se om vi kan hitta bra saker till systers baby- shower som vi ska hålla på lördag. Efter det blir det att hoppa in min egen bil och åka till Generalen i Sollentuna. Så M, jag Kanske ringer dig om det inte blir för sent så kanske du vill ta kvälls-ciggen med mig? Då hinner vi iaf ses och kramas en snabbis innan vi försöker att kanske ev ses på riktigt ;)

Nu har min S bokat biljetter så den 4 November drar hon till min brorsa och påbörjar sitt "nya liv", de kommer att börja med att bo i Mardin för att efter några månader flytta till Marmaris.. bajs. Jag vill inte att hon ska flytta ifrån mig, jag vill flytta med, jag vill inte vara "ensam" kvar här.. Jag har mina närmsta vänner närmst hjärtat och alla de Vet att jag älskar dem mer än något och att jag skulle göra Allt för dem, men faktum är att det är svårt att hinna umgås med dem medans S alltid har funnits i närheten. S jobbade skift precis som jag så vi kunde ju umgås både dagtid, natt eller morgon. Alla andra jobbar dag och är bara ledig på helger och då gör man ju planer innan, de bor "långt" bort och så har alla sambo/pojvän/familj och då är det bara jag kvar. Och kussen, men hon jobbar ju annorlunda hon med och dessutom har hon alltid massa järn i elden så henne kan man ju inte alltid räkna med heller. Nej, jag kommer att känna mig ensam när S åker och jag hoppas att tiden går snabbare än snabbast tills i Maj så att jag och E kan åka ner och hälsa på henne och min bror.

Hur som haver, nu låter jag ju Jätte deppig men det är jag inte just nu. De känslorna har jag tryckt ner i skosulorna och tänker Inte ta fram på ett bra tag (eller iaf inte innan den 4 nov), så nu ska jag kolla lite klädur och resor på internet och kanske gå in och hämta mig lite kaffe medans jag sitter i (skam)kuren och hoar för mig själv. Hoppas alla får en fin torsdag!  


S, jag och damp-turren på Kervansaray -09


Kommentarer
Postat av: Mija

Ahmen självklart ska du slå mig en pling när du r färdig i Sollentuna! Vill ju gärna kramas en skvätt sådär på kvällskvisten. :D

2010-10-14 @ 18:21:08
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0