parkeringstjuvar och tröttmössor..

Kommer hem från min date igår natt och upptäcker att en parkeringstjuv vart i farten och står på MIN plats, som JAG betalar 235kr i månaden för! Janet ser rött och ringer till nummerupplysningen för att få numret till den myndighet som ger upplysningar om ägare osv, får tag på numret på ägaren och ringer utan att få svar eftersom dumjäveln har telefonen avstängd. Skriver en fin liten lapp och berättar att jag minsann betalar parkeringen till Mig och att om jag nån gång vill betala Hans parkering så lovar jag att höra av mig men att när han känner sig färdig med min parkering så är han välkommen att höra av sig. Kl. 07 får jag ett väldigt ursäktande sms och kl. 10.20 ringer killen upp och låter stressad/nervös och Skitskraj och ber om ursäkt flera ggr om ytterligare. Då hade jag som tur var lugnat ner mig och förklarade att när man kommer hem mitt i natten och är utan parkering så är man inte Alls glad och att jag kanske tog i lite när jag skrev lappen, så jag tror inte att det kom mer än kanske någon droppe kiss i byxan på killen men han lär ju inte stå på min plats mer. Tur att mamma och pappa bor nära så att man kan åka hem till dem och parkera och sussa kvar! :)
Idag är jag iaf jordens tröttmössa och orkar eg inte sitta på jobbet överhuvud taget och känner lite ånger över att ha tagit extrapass imorron, men det kommer jag vara glad för när lönen kommer så jag tänker så långt fram jag kan ist..

Ja jo, daten gick bra iaf och han är hur go och trevlig som helst men jag är ju som jag är och Kräsen tjej ab tycker att han är lite för kort iom att han bara är några cm längre än mig... Haha, konstigt att jag är singel!?! ;)
Nä, nu ska jag maila en viss pilot och sen ska jag läsa lite bok medans jag väntar på de få inkommande bilarna som är kvar. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0