oh yeah im really having the time of my life over here..... or not!

Skitjävla dag på jobbet och än är den inte slut på ca.1 timmar! Oh the joy. Dumma jävla kunder, bilar som är stulna och blir bärgade hit, bilar som inte finns och sen visar sig finnas, kunder som inte har bokningar och sen visar det sig att de faktiskt Har bokning - på ANNAN ORT!!! GAAAAAHHHHHHH jag blir helt jävla hysterisk och jag vill bara att dagen och morgondagen ska springa förbi för nu behöver jag en Helt ledig dag utan en massa måsten och utan att behöva gå upp tidigt för att förbereda det här och fixa det där.
Nej på tisdag ska städ-terapias och ev tvätta om spontanisen är ledig för det är min meditation ibland, slå på stereon på högsta volym med Riktigt bra musik och sen damma, dammsuga och sortera/pilla med allt som finns. <3

Ge mig tisdag NU tack! Ska hem till mamma och pappa och sova så att jag får lite ompyssling och sympatier ;) Later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0