Nu börjar det ordna upp sig..

efter en överjävlig dag på jobbet!
Den började dock bra för jag hade ett minimöte med en av cheferna och fick reda på att jag till 98%säkerhet kommer att få en fastanställning!!! Wohoooooo.. Hoppashoppashoppas för isf blir det jag och pappagull som går ner på banken sen och ber om ett lånelöfte så att jag kan köpa lägenhet sen. Älskar verkligen min lilla 2a men gud vad skönt det skulle vara att ha en alldeles egen som bara är min och som jag betalar av till mig själv och får göra vad jag vill med.. I närjan på nästa vecka får jag svaret så håll tummarna för mig är ni snälla <3

Jobbar med C idag och honom gillar vi, vi har fått två sjuka skratt attacker idag så skrattat har vi iaf gjort fast det vart kaos mer eller mindre hela dagen och om ynka 17 min slutar vi och sen är jag ledig tills på söndag.. Sweet.
Ska åka till Ullared och shoppa loss på GeKås imorron med mamma och min svägerska och kommer hem på lördag. Ska bli så mysigt att komma bort lite och sen att man får shoppa- och dessutom galet billigt- gör ju saken bara så mkt bättre. Om jag fyndar nåt riktigt bra och orkar ta kort så kanske det kommer upp här sen :)

Nu ska jag dock hänga lite med min C för han börjar bli lite rastlös och sällskapssjuk. Hoppas alla får en bra helg och M- Ha superkul och ta det lugnt på kryssningen! ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0