Nu är det tydligen fredagsmys

Inte för att fredagsmys är något som jag personligen känner av med tanke på att jag jobbar till kl.21 och sen ska hem till mamma och pappa och förbereda inför morgondagen, men jag gillar dagen i sig och hade jag vart ledig hela helgen sen så hade det säkert vart jävligt mysigt med fredag. Men det får duga iaf för jag har ju jobbarkompisar som mer eller mindre är sända från himlen <3

Igår hade jag en dag som var så brutalt mysig, jobbet var underbart och efteråt åkte jag med mamma till rusta och handlade till imorron. Efter det så åkte jag till Akalla och fikade med min M och hennes sambo K en sväng och kollade på lyxfällan och grannfejden (jag är btw lite smygkär i Robert Aschberg) och sen åkte jag till Sollentuna till Generalen och hans polare och spelade tv-spel. Tekken6 och nåt annat fightingspel på x-box och som enda tjej så vann jag alla fighter utom 2, lagom mallig när alla killar höll på att smälla av ;) Haha, jag älskar att spela tv-spel, mer sånt till janet tack!

Idag kom min S över till jobbet och hade med sig lite kaffe och så satt vi och snackade lite om ditten och datten och gud hur jag kommer sakna min wifey när hon åker och jag blir lätt illamående när jag tänker på att det är så snart.. Tur att jag har jordens bästa familj och vänner kvar för annars hade jag gått under!
Tur också att baby-M har beräknad födsel den 10 november för jag håller på att längta ihjäl mig efter Mini redan och det ska bli så kul att se hur han ser ut! Mosters gull <3 Stort att vara både faster och moster dessutom, snacka jag kommer gå omkring och muppa mig och vara stoltare än någon annan. Snackar ju redan om mina tjejer 24/7 så det lär ju bli ännu värre sen när jag har en lite kille också :D
Nu ska jag fortsätta och skriva ut lite saker inför morgondagen. Ha en fin helg allihop!


wish there was something
I could say or do
I can resist anything
but temptation from you
but I'd rather walk alone
than chase you around
I'd rather fall myself
than let you drag me down

yesterday seems like a life ago
cause the one I love
today I hardly know
you I held so close in my heart oh dear
grow further from me
with every falling tear

it wouldn't have worked out any way
so now it's just another lonely day

- Ben Harper/ Another Loney Day


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara sanningen gumman! <3

Det är jobbigt sånt där, och trots att man jobbar och försöker stå i, så är det jobbigt.

Det är så tyst när man kommer hem och tankarna tar över typ.



Tack så otroligt mycket!

Hoppas också på ett bra besked idag.

2010-10-17 @ 12:56:07
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0