Inatt var jag miljonär!

Inte illa att vinna 10,5 miljoner, ge pengar till familjen, köpa en BMW X6 (med sjukt schyssta fälgar och andra tillbehör) och lösa hur man ska leva på pengarna (och jobba) medans de fortfarande ligger ganska intakta efter de inköp man gjort. Tråkigt bara att vakna och inse att det bara var en dröm. Det sög ju!
Men men, nu har jag iaf gjort slag i saken och nu har jag dragit på mig 3 extrapass denna vecka och ytterligare ett nästa vecka så nu ska här tjänas pengar så att jag kommer ha råd med allt jag vill ta mig för.. Baby-M ska ha saker, det är jul, min bror fyller 35, jag ska till turrarna i maj i tre veckor, morfar fyller 80, bror gifter sig, syster och mamma fyller 30 resp.60.. Ja ni fattar, det är Sjukt mkt utgifter. Men jag ska klara det!
Sitter på jobbet och kör 07-22 idag och imorron blir det att köra 10-22 men det är värt när lönen kommer ;)

Hade jordens mysigaste och bästaste helg och längtar redan till denna och den efter, ska träffa en viss turk på lördag om det går som det ska och isf kommer han dels att kunna vara hos mig i nästan 6 timmar och dessutom skulle han köpa med sig en present. Man kan ju alltid hoppas för det han tänker köpa vore trevligt att få :)

Ahja, har sjukt tråkigt på jobbet och längtar mest bara efter att nåt spännande ska hända så att tiden flyger fram, men nu är det iaf bara 7 timmar kvar and i love it! Mer inlägg kommer nog säkert sen när jag sitter ensam igen för nu kom min N in här som sällskap! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0