if i could turn back the hands of time

Så skulle jag göra samma misstag igen. I was made for you and you were made for me to.

Kul att jobba i kuren idag när jag har vår nya tjej J med mig, sjukt skön tjej och vi har samma smak i killar.. Haha, svårt att gissa vad vi snackat om senaste 2 timmarna? :D
Hade min A på Hertz också som slutade igår men vi har fortfarande kontakt och vi smsade lite idag, men fan vad jag saknar att ha henne i närheten, hon är verkligen en supergo tjej och jag är så glad över att ha fått henne som vän. Vi kommer garanterat att ha mkt kul ihop, speciellt om jag kan få henne att göra sig av med en "dum" sak som hon har i sitt liv.. Men men..
Jag tål verkligen inte svartsjuka och jag Hatar när människor försöker styra och bestämma över varann, visst jag kan bli svartsjuk när det gäller dumfan och gudarna ska veta att han kan bli svartsjuk när det gäller mig. Men jag har aldrig sagt åt honom vad han ska eller inte ska göra och de gånger han har försökt bestämma över mig så har jag sagt ifrån så brutalt hårt för jag klarar inte av det. Visst om jag tycker om nån så vill jag ju såklart inte att personen ska vara otrogen eller göra mig illa, men jag orkar inte ödlsa energi på att vara svartsjuk för den enda det skadar är mig och dessutom så tror jag att man genom svartsjuka nästan pressar motparten till dumheter. Vilket inte gäller i dumfans fall för där har han bara ingen som helst rätt att vara svartsjuk. Jag är inte den som är gift. Ahja, ville bara få ur mig de tankarna för sista dagarna har jag och en vän pratat mkt om det och jag har efter det så mkt tankar som snurrar åt både ena och andra hållet.

Nu är det bara 2,5 timmar kvar tills jag slutar och sen ska jag iväg till Kista och träffa L. Sjukt nervös. Så nervös att jag vill ställa in och skita i hela grejen, men det vill jag allltid när jag ska på date så det var kanske inte nåt nytt.. Det ska bli skitkul, men som sagt: NERVÖS!!!! Nu blir det kaffe med mina boys and girls på jobbet och sen ska jag fortsätta vara hyper och freaka för mig själv.. Eller så ringer jag kussen och låter henne snacka av mig all nervositet ;)
Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0