i wish, i hope, i dream.. i wake up..

Ibland är det inte lätt att vara i livet och ibland är det så mkt lättare. Jag brukar alltid säga till folk i min omgivning att om saker bara är roaskimmrande och fantastiska hela tiden så uppskattar man det inte tillslut och att livet måste ha motgångar för att man ska vara glad och se medgångarna. Men ibland hatar jag mina egna råd och ibland vill jag fanimej ta livet av mig bara för att jag försöker se saker positivt. Fan palla? Ibland är livet bara bajs och så är det. Punkt!
Just nu så är mitt liv inte direkt bajs, men jag är sur på en viss person och det är en person som står mig nära. Jag vet ärligt talat inte om jag har "rätt" att var sur på personen i fråga heller eg men jag är som jag är och tyvärr är den jag är inte något vidare på att dölja känslor. Jag vet att Jag tycker att personen i fråga harr "gjort fel" i inte bara en sak utan 2 åtminstone, en som eg bara är en skitsak men när man är sur så räknas ju allt så den dras med, och som sagt så vet jag inte om jag har rätt att vara sur eller om jag bara överreagerar?
Tycker inte alltid att den här personen är vad den borde vara och att personen ifråga ger lika mkt som den tar- rent känslomässigt. Jag är känslig det är bara att inse, jag är en jävla dramaqueen på insidan och jag försöker verkligen att inte släppa ut skiten men det känns som att när jag väl gör det till den här personen så får jag bara hånflin tillbaka.. Vet inte varför jag skriver om det heller, men det är skönt att få allt ur sig. På ett eller annat sätt.
Ligger hemma hos mamma och pappa och har vart sjuk, men nu känner jag mig bättre så i övermorgon (fredag va?) så tänkte jag gå tillbaka till jobbet. Har varken råd eller lust att ligga hemma och göra ingenting, det gör mig alldeles för rastlös och ger mig alldeles för mkt tankar som jag eg inte vill tänka..
Men på fredag efter jobbet blir det jag och kussen bara som drar in till stan, på lördag är det dop och sen mysmiddag och mina tjejer och på söndag ska jag besöka min farbror som är här från juggan och sen på kvällen ska jag kanske träffa Generalen och Bulgaren. Hopppas det blir så iaf för mina grabbar är verkligen sjukt bra att prata med ibland och så ska de tydligen montera ihop Generalens soffa och Det vill jag Inte missa! Haha..

Mkt som händer nu framöver iaf som tur e. Denna helg är ju nästan övder fast den inte börjat, nästa helg ska jag ha en baby-shower för syster och helgen efter drar jag, mamma och min svägerska till ullared. Sen är det jättejättekort tid kvar tills min syster ska föda fram baby-M <3<3<3<3
Nu ringde S så jag ska kanske ringa upp henne. Hejsålänge!

Fasters hjärtan med Duran i Marmaris 2010 <3


Kommentarer
Postat av: Mija

Men alltså, vem är det som inte uppskattar dig för det du är? Om det är någon i kompisgänget så tror jag nog att du måste konfrontera denna med att säga exakt som du känner, för annars ligger det och pyr och tillslut kommer du inte kunna vara vän med denna mer?! Dumt att förlora en vänskap för det, det kanske t.o.m är så att personen ifråga inte ens förstår att du tolkar dennes beteende såhär?



Vill du prata och vara dramaqueen så får du alltid vara det med mig, det vet du! Älskar dig bebis! ;) <3

2010-10-07 @ 18:28:17
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0