en vecka kvar tills hon lämnar mig

Torsdag 28/10 och om exakt en vecka, dvs den 4/11 flyttar min S till Mardin Turkiet för att börja sitt nya liv tillsammans med sin pojkvän. Min "bror" alltså... Usch, får rysningar bara jag tänker på det och jag vet att jag kommer gråta ögonen ur mig på torsdag när jag står på arlanda och säger hejdå. Kul att jag ska sätta mig på parkeringsbussen efter det och åka och jobba.. Hoppas att min tjej N jobbar i garaget den dagen så att jag får stöd för hon är verkligen hur underbar som helst och hon är en av de på jobbet som jag gillar allra mest. Fina fina N. Tur att jag har världens finaste vänner också som faktiskt inte lämnar mig och som betyder världen för mig. Märks det att jag har separationsångest från vänner eller??

Var på ullared och shoppade som en galning förra helgen och jag är verkligen nöjd med mina inköp så nu vill jag bara hem och fixa med allt och få upp alla nya saker som jag köpt till mitt lilla hem.. Har inte direkt haft någon tid till det innan då jag har jobbat som en mindre galning sen jag kom hem, men imorron så är jag ledig och då ska här fixas fint! Supermys <3

Imorron kväll blir det fredagsmys med min brorsa och hans familj och med min mamma, min syster m man kan inte komma och pappa är bortrest men vi brukar ju försöka mysa då och då så det kommer en ny gång snart. Älskar fredagsmys med min familj och mina småtjejer, träffade dem för några dagar sen och hjärtat smälter lika mkt varje gång man får höra dem säga att de älskar en.. Fasters finaste!
Lördag ska jag på fest för min T som även han lämnar mig, men nu ska han ha en 35års b-day bash/hejdå-fest och jag har lovat att gå, så på lördag åker jag mot västberga och festar. Han har tydligen dessutom hyrt in 2 artister och det ska bli skitkul att se vilka det är iom att han har ganska många kontakter inom musikbranchen. Har mina förhoppningar om vilka jag vill se men det är ju nice vilka det än är. I love my T.
Söndagen blir det soffhäng med S och AG skulle kanske komma över också men om inte hon kan det så åker vi nog till Generalen i sollentuna och hänger lite med honom och hans grabbar och spelar tekken6. Har jag nämt att det är lite av min nya drog eller? ;)

Thats all for now folks, det händer för lite spännande och för mkt ospännande just nu så jag återkommer när jag är lite mer possiimistisk! Peace ya´ll!


Som jag älskar min Sister from Another Mr.

Kommentarer
Postat av: A-S

gulle!

2010-10-29 @ 11:52:01
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

tack tack tack söta du.



Men SHIT hon flyttar verkligen?

FAN VA HÄFTIGT! :)

2010-11-02 @ 23:14:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0