ca 3 timmar kvar till hemgång <3

Idag har gått över förväntan bra och fort (peppar peppar) och jag känner mig varken särskilt trött eller uttråkad just nu, kanske för att mina grabbar och tjej har vart så mkt inne hos mig nu och fått tiden att gå? Men det är inte mkt som händer för dem heller idag iom att det är så lite bilar in och det tackar jag för, sällskap är trevligt ibland när man ska sitta på jobbet i (skam)kuren i 15 timmar..
Idag har jag vart så duktig så duktig så och gjort upp en sparplan med banken så from nu så kommer det att sparas 700kr varje månad på autogiro och dessutom så kommer jag att runda upp till jämna 10-tal när jag handlar så att alla de "små slantar" som blir över eller vad man ska säga blir upprundade till jämnt 10-tal och läggs in på mitt sparkonto... Alla bäckar små ;)

Just nu sitter jag ensam och har gjort det ett tag, så skönt att få sitta ensam ibland med musik och bara vara och fundera på allt eller inget. Men nu ska jag läsa lite i min bok som jag har med mig och sen kl. 20 så är det fika!
Hoppas att morgondagen blir lika bra som den här på jobbet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0