You just shattered my heart into a million pieces.. ofcourse im sad..

I lördags var jag på T´s fest tillsammans med min kusin (som tyvärr var tvungen att gå efter bara 30 min) och två st andra kompisar, det var hur nice som helst och vi hade verkligen kul tillsammans.. Tills det nästan var dags att gå hem för då kom ett moment som T alltid tar upp, skillnaden den här gången var att han verkligen tog upp det på allvar. Han Vet mkt väl vad jag känner för honom, han Vet att jag älskar honom till döds och att jag bokstavligen skulle göra allt för honom för han är verkligen speciell och han kommer alltid att vara i mitt hjärta men tyvärr inte på det sätt som han önskar. Men i lördags så tog han mig åt sidan och började prata om hur han kände (igen) och den här gången var vet annorlunda, jag har verkligen inte hört så fina ord innan och jag har aldrig innan hört nån uttrycka sin kärlek på det viset till mig innan.. Jag blev helt paff bara där och när han sen avlsutade med att verkligen fria till mig så visste jag varken in eller ut. Jag bara stod där, halft i chock och med glansiga ögon och det kändes som att nån frenetiskt högg mig i hjärtat. Jag kan inte gifta mig med nån jag inte älskar på det sättet, även om jag vet att han är underbar och att jag skulle få ett liv som en prinsessa så går det bara inte.. Men det var verkligen inte kul att säga nej och sen försöka få honom att förstå återigen att jag inte älskar honom på rätt sätt och att han förtjänar mer och bättre.. Men en del av mig dog seriöst där och då och jag börjar tom att ifrågasätta om jag är frisk i huvudet... Tur att han inte vill släppa mig helt iaf så att jag fortfarande får ha honom som vän, men jag har erbjudit mig att försvinna helt ett tag om han ville, det ville han (tack och lov) inte. Aja.. lång historia och jävligt invecklad men mitt huvud snurrar för mkt så jag var tvungen att få det ur på nåt sätt.
Jag är dock en jävligt dålig människa för om det inte var nog med att ha krossat hjärtat på en av de som står mig närmst så har jag också gjort en jävligt dum sak i fredags.. Fuckfuckfuck! "Hej jag heter Janet och jag är en riktigt dålig människa" - "Hej Janet!"
Inte konstigt att Karma biter en i arslet hela jävla tiden, goes around comes around. Skäms så mkt så att jag inte ens förmår mig att tänka på det mer och Ännu mindre att prata om det men fan vad jag mår illa av det... Usch!

Ahja, ny vecka och nya.. möjligheter? Om inte annat så kan jag ju ta den här veckan att jobba på att inte vara "dum" och göra dumheter, jag kan ha det som en ångervecka?
S åker till turkiet på torsdag, ska försöka träffa AG nån dag om det går, träffa Generalen och så hoppas jag att M och jag hinner ses för jag saknar. Jobbigt att jobba skift-tider och att man alltid har så mkt saker för sig bara för att man blev äldre.. Ta mig tillbaka till 3 år utan bekymmer tack!
Deppigt inlägg kanske men snart så kommer baby-M ut, piloten kommer till sverige och sen är det ju nytt år snart igen! :D Jag ska bli mer possimistisk, se där jag slängde ju tom ut en gla gubbe!

Nu ska jag återgå till jobbet som inte finns här i (skam)kuren!



I wish I could love you the way you wanted med to <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca @ Work

Åker du till Mardin då eller kommer dom vara i Marmaris på sommaren?

2010-11-03 @ 08:09:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Rebecca @ Work

Okeii,va härligt!:)

2010-11-03 @ 09:57:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0