OMg the baby is on it´s way!!!

Just precis nu så ligger min syster på Danderyds sjukhus i värkar och väntar på att baby-M ska komma och de beräknar att han kommer inatt eller imorron bitti! Stackarsstackarsstackars syster som ligger i värkar men jag Älskar att han är på väg och jag vet att hon och hennes P är minst lika glada över att han kommer nu. Även om hon har ont. Jag är så sjukt nervös!!!!

Åh älskade finaste syster i hela världen jag önskar så att jag kunde ta bort smärtan och bara låta dig ha det rosaskimmrande men du är så stark så du kommer klara det här jättebra. Jag är så sjukt stolt över min syster och jag älskar henne mer än allt <3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0