Nej usch och fy!

Idag är jag inte alls på humör för mkt..  Den började bra med att jag åkte och pussade på min lill-fis och mina småtjejer. Men sen vände det och nu sitter jag på jobbet och känner mig allmänt ur balans. Varken ledsen, arg eller glad. Bara lite tom och likgiltig faktiskt och det är en känsla som jag hatar att ha för att jag inte alls vet hur jag ska hantera den. Men men, den går väl bort snart hoppas jag..

Ringde och pratade med min wifey idag och jag saknar henne så sjukt mkt, man inser inte alltid hur viktiga en del människor är i ens liv men hon är verkligen en stor del av mitt liv och idag när jag la på luren så fick jag ett stick i hjärtat ska erkännas. Jag gillar inte att jag inte bara kan ringa och kolla vad hon gör/hur hon mår och kolla om hon vill ses. Och att inte ha henne här i vinter och lura med henne ut på vinterpicknick känns bajs. Men S- jag Vet att du har det bra och jag hoppas att du vet hur glad jag är för dig! Men kom ihåg vad vi pratade om idag för jag hoppas verkligen inte att det upprepas från den sidan.. <3 min wifey!

Jobbar hela veckan utom onsdag och då ska jag tvätta, städa, laga mat, sortera kläder och "göra" lådor till min hallbyrå. Meaning: jag ska ta gamla skokartonger och klä dem i snyggt papper så att de ser schyssta ut. Har inte råd att handla lådor så då kör jag med den lösningen men den funkar skitbra och det ser bra ut, har så i köksskåpet och jag kan inte klaga :)
Helgen blir iaf lugn och nästa vecka jobbar jag tis-fre och sen på lördagen drar jag på Kryssning med J från jobbet och massa av hennes polare! Så sjukt jävla nice och jag är såååå taggad :D
Vad som är ännu bättre med den veckan är att piloten kommer hem så att vi kan börja dejta och det ska bli så sjukt kul och spännande.. Det går säkert som det brukar men det känns annorlunda för den här gången ska jag försöka att lita på han och bara ta saker som de kommer utan att analysera och döma. Något som min S tycker att jag gör för mkt ;)

Men ja, jag ska väl jobba på här kanske. Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, du dömer ut killarna för fort, små detaljer som gör att du ratar dem.. Du får tänka om lite ;) Jag hoppas att dejten går bra! Men lite inte föör mycket på honom dock ;) Puss

2010-11-22 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0