livet suger faktiskt rätt hårt from time to time...

Orolig til tusen för min syster. Vet inte vart jag ska ta vägen och försöker hela tiden tänka positivt men det är fan så svårt ibland. Är även orolig för 2 av mina absolut bästa vänner och allt det här tar så fruktansvärt hårt på mig.. Missförstå mig inte, jag tycker inte synd om mig själv på nåt sätt men jag känner mig så otroligt maktlös och svart. Jag har vart deppig sen hösten började men jag kan trycka bort och ner min egen deppighet, jag kan gömma den för omvärlden och ha den för mig själv när jag är just själv. Men alla andra, syster och mina vänner, de är nåt som jag inte kan trycka bort. De sitter i mitt huvud, hjärta och själ 24 av alla timmar på dygnet. Jag vet inte hur mkt mer jag orkar oroa mig och jag ber till Gud att allt ska gå bra och lösa sig snart.

Men min lilla syster är nog den jag oroar mig mest över just nu. Pga all ovisshet.. Jag är så beroende av henne så jag vet inte vad jag gör om det inte är vad jag hoppas på och jag vågar knappt tänka tanken eller ens skriva om det. Men jag måste få ur mig skiten på nåt sätt....

Snälla snälla snälla gode Gud gör så att det inte är nån fara, och hjälp mina två vänner också. Jag tar gärna allt skit bara du skonar de jag älskar allra mest.

Kommentarer
Postat av: Mija

Älskar dig så mitt hjärta skulle kunna ruttna sönder bara du mår bra! Oroa dig inte för min skull gull, för jag mår bra, här reder vi oss alltid!

Önskar jag kunde få dig att må som en solstråle, men jag vet inte hur. Så länge du vet att jag finns bara ett telefonsamtal bort så kommer jag springande om så behövs. PUSS!



Ps, skulle jag kunna så skulle jag plocke' pärer åt dig så du skulle bli gla' Ds.

2010-11-16 @ 21:53:01
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0