idag är det pappas dag <3

Som jag älskar min finafinafina pappa! Har skickat sms förut eftersom jag är på jobbet men jag ska åka dit och sova idag så att jag kan gratta han och ge hans present. Min pappa är bäst i världen och jag är verkligen pappas tjej <3

Åkte hem till min M och hennes Sambo igår och hängde och det var supermysigt, hade inte kunnat ha en bättre lördagskväll och det är verkligen alldeles för sällan som vi ses så det var lite på tiden nu. Idag är desto mindre händelserik, sitter på jobbet med absolut ingenting att göra förutom att då och då hyra ut en bil eller två så nu sitter jag och räknar ner minuterna tills jag får gå hem .Just nu är det 90 kvar ;)

Annars så längtar jag mest bara tills nästa lördag och Kryssningen!!! Wohoooooo!!!!!!!!! Ska bli så jävla kul och jag är så sjukligt taggad, det känns som att det var längesen jag gjorde nåt kul och det är definitivt länge sen jag drack alkohol (ok inte så längesen men sen turreland iaf) så det ska bli gött å sitta med en kapten med cola! :) Vet bara inte vad jag ska klä mig i för det känns som att allt är förbrukat redan som hänger i garderoben så jag funderar på att dra till stinsen och kolla imorron litegrann, jag är ju faktiskt ledig och dessutom så skulle det sitta fint med nya vinterskor som man kan ha utan att se ut och känna sig som bambi på hal is.. Så vi får se, men jag tror nog att jag ska försöka få mitt feta ass ur och ta mig dit en sväng. På em åker jag och min AG till syster med familj så att hon får se min baby-M som jag har abstinens efter redan fast jag träffade han igår btw, men där snackar vi verkligen sötaste killen i världen! Mosters lilla korv <3

Det är iaf vad som händer närmsta dagen, sen blir det jobb tis-fre och på lördag smäller det peeps! Whoop whoop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0