Grattis på fösseledan till min mami! <3

Började dagen med frukost och lite Days of our Lives (skittöntigt jag vet men det är min rutin när jag jobbar sent eller är ledig), åkte sen till HM och blomsterlandet och köpte present till underbaraste mamma och sen åkte jag hem till henne och födelsedagsfikade. Morfar kom över och likaså syster och baby-M, som bara blir sötare och sötare för varje ggn jag ser honom. Mosters lill-korv!
Helgen var lugn, lördagen var jag hos syster m. fam hela dagen, drog sen en snabbis förbi E och sen hem till Generalen på massa skitsnack och film så jag kom inte hem förren 03 på morgonen och då satte jag igång att julpynta ;) Har kommit fram till det i år att jag ska sluta vara en grinch så på söndagen hade jag mys med mamma och mina småtjejer för hon var barnvakt, så vi åkte till julmarknaden i sigtuna, sen hem till min morbror på 1a adventsfika och sen till Rusta så att jag kunde handla julgran och jultillbehör. Efter rusta åkte vi hem till mamma och pappa och åt och fikade med min bror och min svägerska när de skulle hämta tjejerna och sen åkte jag hem (mamma hjälpte att bära, har jag sagt att mina föräldrar är bäst?!) och sen satte jag upp granen och pyntade ännu mer. Så nu är det jul hemma hos mig, och erkännas skall att det inte alls ser så tokigt ut! :)

Skulle ha träffat piloten i lördags men pga omständigheter så tar vi det på torsdag ist så på torsdag ska han bjuda mig på middag på norra brunn och så ska vi se på Stand Up! Ska bli skitkul och jag ser verkligen fram emot det, det enda jag Inte ser fram emot är dock att köra in till stan och lyckas parkera bilen. Helt Själv! Jag kommer hinna få både hjärtattack och en trasig ven i pannan (hjärnblödning också säkert) innan jag har lyckats parkera och komma fram.. Men det är smällar man får ta när man ska träffa en sån som han.
Känns märkligt med honom men jag känner redan nåt och det är ovanligt, men han känns verkligen äkta och han pratar på ett sätt om vad som ska komma som att det vore den mest naturliga saken i världen. Och för första ggn så blir jag inte rädd eller skeptiskt utan jag känner mer att ja, men det är klart att det kommer bli så eller det är klart att det känns såhär om den där saken... Skitkonstigt men jag gillart! Det som känns mindre bra är dock att han vill att vi ska åka till ett flygfält i uppsala där han har timmar att ta ut och då vill han att Jag ska prova att flyga. Nejtack! Jag vill knappt sitta i ett sånt plan och om jag nu ska med han dit och sitta i det så kan han iaf glömma att jag ska flyga det. Men vi är lite oense på den punkten så vi får se vem som vinner tillslut.. Nåt säger mig att jag kommer vinna dock ;)
Så nu längtar jag tills på torsdag och sen efter det så längtar jag tills på lördag för då ska hela mitt jobb ut och bowla, äta julbord och sen köra en krogrunda. Sweet!

Men nu sitter jag på jobbet och hoar så nu ska jag leta efter nåt att göra så att tiden skyndar sig lite tills jag får gå hem.. Later gates!

 
Jag saknar dig S!

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig med :) Hoppas daten med piloten går bra ;) Puss <3

2010-12-01 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0