en kommer och en annan åker

Imorse kl.04.30 föddes baby-M och han är den finaste killen som nånsin har kommit till världen och den här mostern är stoltare än man kan vara tror jag. Att man kan älska ett litet pyre så mkt!?!! Helt ljuvlig är han och jag är så ledsen att jag inte kunde få bort mitt pass idag för att åka och pussa och krama på honom, men imorron fick jag ledigt så imorron ska jag åka och älska honom massor. Finaste Maximilian, mosters stolthet! Så nu har jag inte bara två prinsessor utan en prins också <3

S åkte till turkiet idag och det var jobbigare än jag trodde så jag sitter fortfarande med gråten i halsen av både sorg över att hon har åkt och glädje över att min baby-M har kommit. Idag är jag ett känslomässigt vrak.
Men idag är trots allt bra och nu ska jag återgå till att kolla på alla bilder på min bebis innan jag sätter igång med jobb igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0