är du gift? ajde kom..

Vad är det för fel på mig och män eg???? Har blivit kompis med en kille på företaget brevid oss, vi bytte nr igår och ska hitta på nåt efter jobbet, inga konstigheter i min värld. Han är gift, jag vet att han är gift men jag tänker: hey vadå, man Kan faktiskt vara vänner ändå och den här personen är så öppen så jag tror som inte at det är problem från hans frus sida heller. Tills min kära kollega upplyser mig om att Nejdå han vill garanterat inte bara vara vänner och nu var du (dvs jag) sådär naiv igen.. Orka med fler gifta jävlar som ska fjanta runt? Nejtack! Fan också... Jag som tycker att han är så jävla trevlig.. Hoppas fortf att det är vänskap det handlar om men annars kommer jag säga det.

Annars är det precis som vanligt. Oroar mig för det mesta och lite till, är relativt sur och besviken på en vän och tycker väl att allt är ganska svart.. Men det går väl över det också.
Är iaf ledig imorron, ska träffa M, syster m.fam och ev generalen och sen på lördag så åker jag. Men innan båten går så ska jag hinna hem till min bror och pussa lite på mina småtjejer som jag saknar ihjäl mig efter litegrann nu när jag inte sett dem på en vecka lite drygt. Fasters goingar <3

Jaja, det var allt som händer nu, piloten kommer hem i helgen så till veckan kommer vi kunna ha mer kontakt i tel och sen nästa helg ska vi ses. Sjukt spännande men samtidigt så känns det som att jag börjar ångra mig.. Men sån är jag när jag är på det här skithumöret.. Tråk-Janet.
Hoppas ni andra mår bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0