Wickediwack!

Sådär ja, nu trodde A att han har dumpat mig! Jag lackar ur totalt här bara för det, jag är inte den som blir dumpad kompis, jag Dumpar! Åååååhhh jag blir galen! Jag såg att han var på msn (för ett par dagar sen) så jag sa att vi inte borde höras och ses mer önskar lycka till och sen var det inte mer med det, han hör av sig senare på kvällen och frågar varför jag var så taskig och inte ville ses mer. Jag förklarar och sen så bestämmer vi att vara vänner, han smsar och jag glömmer att svara, och idag så hör han av sig Igen och då säger Han att vi inte borde höras mer.. Så nu stör jag mig på att han säkert tror att det var hans beslut. Suck, jag är ju så jävla löjlig, men det är sån jag är då tUdligen (M, ;) ).
Var iaf på date med Libanesen och det gick nästan för bra, han var en riktig gentleman och han sa attt han vill ses igen när han kommer tillbaka från Gbg (han bor eg där men har praktik från skolan i solna och nu tar tydligen lillesyster studenten) så vi får väl se. Men han är tokigt snygg och hur det än går så var det sjukt trevligt. Har kommit fram till att jag inte blir förtjust i människorna eg utan mest själva grejen av att få dejta nån och iinte veta hur det ska gå och vad som händer, saknar inte A för 5 öre och skulle förmodligen inte sakna Libanesen heller men det vore ju tråkigt om det gick dåligt så fort med honom också.. Men men, om gud vill så går det bra och om han inte vill så är jag singel i Marmaris... Och Det vore ju tråkigt ;) hahaha

Nu har jag bara imorron och söndag kvar på jobbet och sen är det Semester! Fick hem en pappers-biljett från Birka till den 5e iom att jag betalade lite senare och söta tjejen på deras kundtjänst tyckte att jag skulle få en sån för att känna mig säker :) haha, hon var så gullig och hjälpsam.
Jobbade iaf med C idag och det gjorde mig Heeelt slut på krafter för även om killen jobbat bara en vecka eller  två mindre än mig så kan han knappt hälften av vad jag kan och det innebär att jag måste göra i stort sett allt själv och det jag inte gör får jag säga åt han att göra. Lite som en chef alltså.. Och imorron är det han och jag Igen så vi får se hur det går, idag var jag nära att spöa på han både en och två ggr bara för att han är så trög i vissa saker. Killen är jättego privat och han är supersnäll verkligen och han har hjälpt mig med däckbyte på bilen m.m. men rent arbetsmässigt så är det lite jobbigt.. Men som sagt, imorron och söndag kvar- I can do it!

Sitter och plågar mig själv med att läsa en massa bloggar från fler marmaris galningar så längtan/spänningen/nervositeten/uppspeltheten är på topp trots att det är en evighet kvar!

Med magdansören på Kervansaray -08

Kommentarer
Postat av: Emelie

När åker du till Marmaris?

Shit vad jag blir avundsjuk på dig nu när du får åka till den staden som gör mig som lyckligast och som får mig att må som bäst!

2010-05-29 @ 16:30:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0