Vårkänslor och dejter is the shit

Jobbar 15-24 idag, ledig i morron, jobba ons-tor ledig fre-lör och jobba söndag, sen har jag Semester i 2 veckor!!! Wohooooooooooo :D:D:D:D:D Alltså, bara 4 arb.pass kvar varav ett är i återlämningen och that we likes.
Imorron blir det till att vakna, betala in räkningar, ut och handla mat och tvättmedel m.m, åka till sollentuna c med S och sen ska jag på date med en ny kille som även han heter A, men jag får kalla han för Libanesen ist. ;) Vi ska ev. ses i Hagaparken i Solna så jag hoppas på sol så att man kanske kan sitta ute och snacka, men det är iaf därför som vi ska ut och shoppa. Jag har inga rena kläder som jag vill gå på date i och dessutom så har jag lite av en shopping-abstinens just nu.. Hoppas att lönen blir lika bra som jag hoppas på bara..

Pratade med Z i marre häromdage och han och R jobbar på en båt i år så det kommer nog att bli en hel del båtturer på 2 veckor, vilket innebär: Stekt fläsk! :) Har dock inte pratat med Dumfan på länge och just nu så känns det bra, ska verkligen försöka mitt bästa för att inte gå ut med honom i år hur gärna jag än vill, men nån gång måste man ju sätta stopp för idiotin. Annars kommer jag ju aldrig att komma över honom och så kommer vi att fortsätta hålla på som vi har gjort i 5 år nu, det känns som inte som att det är bra för nån av oss.

Jag vill åka till Marmaris nuuuuuuuuuuuuu! Jag vill inte sitta i sverige mer och jag är så SJUKT avis på en viss A-S som får åka Jättesnart! Även om jag såklart är jätteglad för hennes skull och jag hoppas att hon kommer blogga mkt så att man får höra hur det är (hint hint), så blir jag superavis. Och dessutom så får man ju Ännu mer längtan när man vet att nån annan ska dit eller är där för då börjar man fundera på hur det är och vad man skulle göra om man var där själv och sen blir man knäpp av all längtan.. Men nu kommer tiden att gå snabbt för det har jag bestämmit, först semester i 2v med bla kryssning och sen är det ju bara (nästan) 2 månader kvar att jobba, och därmed bara 2 löner. Tiden Måste gå snabbt. ;)
Nu ska jag packa ihop mina saker som jag har hemma hos mamma och pappa iom att jag bott här i nästan en vecka och sen så ska jag åka till jobbet.
Later gates!


Kommentarer
Postat av: A-S

Haha, alltså du ser så annorlunda ut på alla bilder så jag kommer aldrig känna igen dig när jag väl ser dig i Marmaris :p



Jag lovar att jag ska blogga när jag är där :) sist var jag inte in på nätet en enda gång, men nu har jag ju obegränsat med tid så jag behöver inte känna att jag "inte hinner" gå på nätet. jag får nog låna internet på mustafas jobb också, så slipper jag betala för det.

2010-05-24 @ 13:23:33
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag kommer uppdatera senare ikväll :D

2010-05-24 @ 19:43:40
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0