They call me homewrecker...

Ja alltså nu har jag konstaterat att det Är nåt "fel" på mig, jag hittar som inte nån annan förklaring.. Jag har ju som sagt gått med i spraydate (men ska nog ta bort det igen ändå) och där ska ju alla vara singlar tänker man, men Nej, såklart ramlar det in ett mail från en snubbe som frågar om jag vill vara hans "älskarinna" som han så fint skrev det. Eftersom han är sambo alltså. Wtf!? Vad är det för signaler jag sänder ut eg eftersom de uppenbarligen syns på kort tom? Jag är så brutalt less på att verkligen Bara lyckas träffa gifta/förlovade/samo-killar och när man då lyckas koma över sina egna fördomar och kollar på internet- ja då hittar de tamigfan där med. Står det typ "hej jag är en dum brud som du kan lura och dra över när inte frugan är hemma" eller vad?
Fan va less jag blir...
Har iaf börjat snacka lite med 2st andra killar där också och - hör och häpna- den ena är turk och den andra är kurd från irak. Haha, de enda (mer eller mindre) blattekillarna på sidan och jag lyckas börja snacka med dem :) Men så gillar jag ju i stort sett bara blattar också så det är väl kanske inte så konstigt eg.. Men som sagt, jag ska nog ta bort den sidan igen, det känns inte alls som jag att sitta och internet-ragga. Inte för att jag ser nåt fel i det när andra gör det men jag har så mkt komplex och annat emot mig själv så att säga att jag träffat nån på internet skulle göra att det skulle kännas som att folk tänker: stackars lilla tjockisen, måste internetragga för att träffa killar.
Och det vill man ju inte att folk ska tänka (vilket de kanske inte ens gör, men som sagt s har jag fördomar mot mig själv)..
Tyckte jag såg Mr.Berger igår men jag vet inte om det var han eller nån annan iom att alla kör likadana bilar, men faan va arg jag är på han! Ju mer jag tänker på det desto argare blir jag! Jag är verrkligen en naiv och alldeles för snäll person ibland så när jag känner/är bekant med nån och den har det jobbigt så är det Såklart att jag vill försöka hjälpa till, men en del utnyttjar verkligen det till Max. Hade han sagt som det var ist och inte ljugit så uppenbart som han har visat nu att han gjorde så hade det vart en annan sak, men att spela sårbar bara för att han Vet att jag är en blödig jävel är Inte ok och när jag väl träffar han igen så kommer jag definitivt att säga både det ena och det andra. Han har tur eg att jag inte är en psykstina för då hade jag kunnat förstöra hela hans liv och äktenskap med bara 1 telefonsamtal.. Idioter.


Fan vilket neggo inlägg detta blev, men jag var tvungen att få det ur mig.
Nu ska jag dricka lite kaffe så jag blir snäll igen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0