Sörj inte människor från din dåtid.. Det finns en anledning till att de inte finns i din nutid..

Kom nyss (nästan) hem från kussen och vad som skulle ha vart ett snabbt hej men som slutade med 3 timmar. Men det blir så med oss så det är ju inga konstigheter förstås, vi hittar bassemig Alltid nåt som måste pratas om/diskuteras eller skojas om eller så är vi bara allmänt flummiga och skrattar och gör konstiga skuggor på väggen och filmar detta. Haha.
Har iaf lugnat ner mig nu och är inte på det "solskenshumöret" jag var innan, men jag kan väl inte påstå att jag gör happy dances heller. Huvudet snurrar runt runt med tankar och känslor och jag får som ingen riktig koll på saker, men det löser sig alltid på nåt sätt och ödet bestämmer hur det ska bli så det är dumt att få huvuudvärk för saker som man ändå inte kan rå på eller få klarhet i.

Nu har jag bara 6 arbetspass kvar innan det är dags för min och S semester!!! Kan inte fatta det och nu kommer tiden dessutom att gå snabbt iom att det händer saker innan: imorron ska jag träffa en gammal jobbarkompis som jag inte träffat på länge, sen blir det Joe Labero med familjen (Inte mitt förslag och nu ångrar jag att jag la ut så mkt pengar för att få se en snubbe med pudelfrissa trolla fram lite mynt och skit, men mys att få va med familjen iaf) och sen ev träffa A efter han slutat jobbet. På fredag är det jobb till 24 och sen ska jag kolla med Bulgaren om han vill ses, lördag ska jag till skärgården med hela familjen på dagen och på natten blir det dans dans dans med S på GJ och på söndag är det jobb igen. Sen är vi helt plötsligt inne på sista veckan innan semestern och då på fredagen är det SATC- premiär! Wohooooo.. Ska dessutom kanske på date med en annan kille som (eftersom han heter samma som A) får kallas för Libanesen. :)

Semestern kommer sen att inledas med att jag och S hjälps åt  med städning, fönsterputsning och gardinbyte och tvättning i våra lägenheter och den 5-6 är det kryssning! Bara hon och jag som åker så det blir en singel-cruise, fan vad vi ska dansa. Jag Älskar att dansa om det är nån som missat det på nåt sätt btw och i 9 fall av 10 så går jag ut nykter, men jag tycker ju att det är så nice. Att få lyssna på bra musik och bara dansa bort natten, finns det nåt bättre?? Iaf så hoppas vi på sol resten av semestern så att jag kan få mig lite färg, man kan ju inte gärna vara både blek, fet och singel ;)

Nu ska jag nog försöka mig på att sova lite så jag orkar med att gå upp imorron och träffa jobbarkompisen för henne har jag saknat. Bjuder på en bild från vår förra kryssning också för den är helt jäkla loony och passar in på hur crazy jag kände mig tidigare idag. Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha visst är dom??

Emelie har ju skitrolig kamera på sin data hehe

Sp de blir en massa sjuka bilder när man har lite tråkigt ;P

2010-05-20 @ 07:46:53
URL: http://hellomotoo.blogg.se/
Postat av: A-S

Men du kan ju inte skaffa kille nu, då kommer du ju inte vilja åka till Marre sen ;p



Men hur pass sent kommer ni då? Jag lovar jag ställer upp och går ut med dig om dina vänner bangar ;)

2010-05-21 @ 17:42:21
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: A-S

Du hittar dig säkert en ny dum-kurd i år, så gå inte och bind upp dig innan ;)



Natten är ung hörudu! Mustafa sa att han och jag definitivt kommer gå ut, men att vi inte är ute till typ 4 på morgonen. jag sa: nää då, inte till 4... jag kommer hem när du går till jobbet, alltså kring 08.00. :D

Man kan ju inte komma till Marmaris och gå å lägga sig ! man måste fan ut hur sent det änn blir :) föresten, jag hakar på första natten även om dina vänner inte bangar, haha.

2010-05-24 @ 11:27:09
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0