Semester om 16 min precis..... NU!

Wohooooooo! Sitter på jobbet i exakt 16 min till och sen kommer de knappt hinna säga hejdå innan jag  mer eller mindre flyger ut genom dörren, dels för att jag är så bisarrt trött idag och dels för att vår nya snubbe (aka Newbie) driver mig till vansinne... Dummare än honom kan man inte vara och C stör mig inte alls nu när man har honom i hasorna.. Tur att det är semester snart! <3
Ska möta upp S när jag slutar och så ska vi till Coop och köpa hem mys och fira att vår semester börjar nu! :D Me is be so happiiii ;)

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, vad roligt!

Jag blir verkligen avundsjuk

vill så gärna åka ner den 27 augusti i 1 eller 2 veckor. Kanske får jag hjälp av min pappa, insallah! :)



Aa verkligen, burka nästa.

Men där nere kan man verkligen vara Precis så som man vill, ingen som tycker man är sjuk i huvudet, inga snea blickar.



Jag tycker också det är lite synd, ta några rundor vid barstreet, det skulle vara lovely!

2010-05-31 @ 18:07:24
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0