Rocka-mocka-phone...

jag och min S satt i bilen igår på väg in till stan efter jobbet för att fika och snacka lite skit och började då att sjunga med för full hals till en Black Eyed Peas låt och då kom vi fram till att hon alltid har sjungit heeeelt fel.. Vi skrattade så tårarna rann och sen började vi med vilka andra låtar man sjunger fel i så det hela eskalerade och numera kan vi inte sjunga rätt i nån låt tror jag. Men kul hade och har vi åt det! Det var iaf jättemysigt att åka in dit och faktiskt göra nåt efter jobbet, så vi parkerade i medis garage och sen promenerade vi mot slussen och runt lite där och sen gick vi mot medis igen och satte oss på ett ute-fik och sen mitt på torget med en takeaway. Så mysigt och faktiskt underskattat det är att få komma bort från lilla Märsta ibland, även om jag nuförtiden hänger ganska mkt i stan men ändå... Kul att få komma dit dagtid ibland också ;)
Har jobbat idag iaf och jag tror bassemig att jag har fått mig lite färg i ansiktet, men jag har ju suttit ute hela dagen också så det är kanske inte så konstigt. Men dagar som denna när man fr sitta i återlämningen och solen skiner och det är varmt ute, så Älskar jag mitt jobb! Men vad jag älskar Ännu mer är att det bara är imorrn kvar att jobba på denna vecka och sen är det bara 2st jobbveckor kvar innan jag har min första semester! Wohoooo! Ska kolla upp vad jag och S ska hitta på de veckorna bara, men vi lär ju inte sitta hemma och tråka alltförmkt om jag känner oss rätt. Skulle vara rätt nice med lite planer bara så att man har mer att se fram emot för det enda vi bestämt nu är att vi ska hjälpas åt att städa bådas hem och pusta fönster, och handen på hjärtat så är ju inte det världens roligaste sysslor..

Hur som haver. I morrn jobbar jag kurenpass igen, sen ska jag köra hem en jävla minibuss och sen ska jag åka till S en liten stund innan det är dags att sova igen med tanke på att  vi ska åka tidigt på fredag morgon till släktträffen. Den är på lördag men vi stannar ju massa ggr på vägen och det är ändå typ 60 mil så vi kommer åka tidigt.. Tur att man e skalman så att man kan halvligga längst bak i bussen med hörlurar och ajfånen och sussa lite.
Och det ska jag nog göra en sväng nu med förresten. Sussa gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh tack för dina fina ord! <3 Det betyder oerhört mycket för mig att folk skriver positiva saker, det får mig att klara av alla dem negativa.



Det är svårt att ha motivationen, jag kände själv så ibland, och det kan även komma nu också.

Tyvärr så kommer man aldrig bort från fördomar, spelar ingen roll hur man ser ut, vad man gör, det finns alltid någon i världen som är avundsjuk på en, och ska ge fördomar.



Ha det toppen bruden!

2010-05-12 @ 22:31:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0