OhMyGodOhMyGodOhMyGod!!!

Jag ska helt plötsligt på date ikväll efter jobbet kl.22! Hur det gick till och varför jag utsätter mig för det vet jag inte, men nu är jag så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Han verkar iofs jättegullig och hur söt som helst, men jag har ju i mitt lilla huvud redan bestämt mig för att han är Precis likadan som alla andra killar jag träffar och att det eg bara är slöseri med tid att träffa han.. Men det ska jag iaf och min S tjatar om att jag ska rensa huvudet på alla negativa tankar och inse att Alla killar kanske inte är som de jag träffat hittils. Så ja, ikväll ska jag åka och fika med A. Är så nervös så att det känns som att jag vill bajsa konstant, hahaha :P

Snackade med E häromdagen igen och jag blir så less på snubben och att han fortfarande håller på och snackar massa skit om att han saknar mig och sen när jag berättade om A så blevh an typ sur för att jag inte har sagt nåt?! Men du kompis, realitycheck: Vi var(/är) endast kk med varann för att det var vad DU ville eftersom det var DU som har ett barn och en fru som du är "separerad" från men leker mamma-pappa-barn med och för att DU har så lite tid och för att DU- igen- inte ville ha ett förhållande. Så därmed har DU också förlorat all din rätt till att bli irriterad/sur/ifrågasättande när jag säger att jag ska träffa nån. Budalo jedna.
Hur som haver... Sitter på jobbet nu och har typ 1 timma kvar innan det är dags att åka till S och balkonhänga, och byta om innan jag ska träffa A. Shit pommes vad jag är närvöööööös!!!!!!!!!! OMGOMGOMG!

Imorron blir det iaf läkaren på morgonen 09.50, sen förbi S på jobbet en snabbis och kanske få sig en kaffe och sen ska jag åka in och börja jobba lit tidigare iom att det är lite personalbrist just nu. Men först: Nervositera sig mera! Puss å kram


Ps. Man blir ju inte direkt ledsen av ett sånt här sms när man slår upp sina blå: "God morgon söt. Tänker på dig, du är fin. Kram"

Kommentarer
Postat av: A-S

wohooo, lycka till på dejten :D

2010-05-17 @ 20:54:11
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0