Oh Come ooooon?!

Hur söt är inte A eg? Och är snubben på riktigt eller är det bara en sjukt bra fasad?
Han kom till Märsta och mötte upp mig, sen åkte vi tilll den gyllene måsen (eftersom det är det enda stället som är öppet) och drack kaffe och satt ute och snackade, och han pratar så fint! Jag träffar ju som sagt bara blattekillar och många av dem bryter och snackar mycket slangord och sånt men A pratar så fint och han är så lugnt i sättet. Sen har han jordens finaste ögon också så det enda negativa är att hans tänder inte är perfekta men i övrigt så verkar killen vara mer eller mindre perfekt och jag längtar typ redan tills vi ska ses igen. Och det är inte ofta jag längtar! Wohoiooo :D
Frågade om han var gift också och Nej det var han ju inte! Wohooo igen ;) hahahaha. Hoppas att det funkar bra det här för han var en fin kille och redan efter 1a dejten så känns det som att han skulle kunna få träffa både mina vänner och mina syskon om det skulle hålla i sig.. Och kanske tom pappa! :o
Ååååh jag är typ i lite extas här i min ensamhet och jag Älskar känslan jag har nu! Han va så mjuk, höll om mig och pussade mig på pannan och bara var, och inte på ett sånt där cheezy sätt som jag hatar heller utan på ett avslappnat och bara allmänt mysigt sätt. Fan, om jag har tur så kanske 2010 blir ett rackarns bra år iaf.

Nu ska jag sätta mig på msn och vänta på att han kommer online så att vi kan prata en stund innan det är dags att gå och lägga sig så att man orkar med morgondagen. Speciellt han då som jobbar på 2 jobb.. Åh, Fina Fina Fina A.. Haha.. Nej jag är inte kär för det blir jag inte alls så lätt och jag vet att det låter som det, men han fick mig  mer intresserad och nyfiken än nån fått på länge så jag kan nog säga att jag är (som min fina M säger) lite förtjust. Så. Nu ska förtjusta jag fixa msn´en och prata med A.
Godnatt. Laku noc. Iyi Geceler. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh tack så mycket.

Gud vad glad och tacksam jag blir när du skriver så. Det betyder oerhört mycket för mig.



Jag var med en våldtäkt för fyra år sedan, det var fem killar som gav sig på mig, och jag anmälde dem för det, och sen den dagen jag anmälde dem har dem fem plus deras kompisar, varit ute efter mig, och letat efter mig. Har blivit misshandlad av dem, har inte kunna gå tryggt någonstans sen den dagen.

Och när jag nu hade börjat komma tillbaka till verkligheten, och rädslan hade börjat släppa, kom dem tillbaka och börja hota mig med mera.

Känns väldigt jobbigt och tufft.



Men tack så otroligt mycket för allt du skrev.

Betyder oerhört mycket för mig.

2010-05-18 @ 11:55:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååh vad fin du är.

Det gör mig väldigt glad, dock var det inte meningen att dina tårar skulle spruta.



Du verkar också vara en väldigt stark och självsäker person. Du förtjänar det bästa bruden!



2010-05-18 @ 20:03:09
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0