Men uuuuusch!

Frick! Jag har lyckats att på nåt jävla vänster få en beundrare som känner massa folk på jobbet, dvs han är kompis med en massa här.. Superschysst- säkert! Men nåt för mig? How about NOOOO scottie! Euuuuh, och nu vet jag inte hur/vad jag ska göra eller hur jag ska säga att jag inte kunde bli mindre intresserad av han utan att det låter illa eller så att de på jobbet inte tycker at jag är en ytlig jävel.. Frick frick frick! :S

Fint väder är det iaf idag så dagen började utomhus med en kopp kaffe i solen i nån timma och nu sitter jag i kuren igen, men jag ska nog glida in och brygga mig lite mer kaffe och sen sätta mig därute igen. Guns N Roses och kaffe i solen utanför kuren is the shit! Så näzz att slippa sitta inomhus på kontoret ibland så att man får se lite av solen, det gillar Janet :)
Idag efter jobbet ska jag hem till min S och ladda ner lite musik till min Ajfån tänkte jag  så att jag har nåt att lyssna på när jag sover i minibussen på vägen till småland på fredag, för av nån anledning så känner jag inte alls för att lyssna på dansband. Konstigt..
Sov hemma hos mamma och pappa inatt och när jag kom dit igår så ringde min brorsa och frågade om han kunde släppa av baby-W hos oss för att E hade svalt en peng! Haha, fasters lilla prinsessa har börjat hitta på hyss nu! Dags att sluta kolla på Madicken och allt var det är ;) Det verkar dock inte ha vart nån fara men de på sjukvårdsupplysningen tyckte att det var lika bra att åka in till astrid lindgrens ifall att, men det verkar ha gått bra. Fasters lilla bus- hjärta <3

Jag har hittat massa fina klänningar/kjolar till Marre btw så nu sitter jag lite i valet och kvalet på om jag ska köpa någon/några eller om jag ska vänta och kanske kolla i affärerna ist för på internet sen när jag får lön ist. Det är ju mysigt att gå runt och kolla och fördelen är ju att man kan prova allt då också, men det är ju alltid kul att få gå och hämta ut paket med.. Hmm.. Och dom säger att U-lands problem är svåra?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0