Måle möensteha på vaeggehn... (OBS! Läses på Gotländska)

Godkänt av Razzman, men han håller inte med till 100& om att det var gotländsk stavning. Men va vet han, båtflyktingen från Sveriges får-sida ;)
Sitter på jobbe nu med mannen i fråga och räknar ner minuterna till vi får sluta och dra hem för ingen av oss har någon som helst motivation till att jobba idag så det har mest blivit skitsnack och en massa skratt. I love it! Så jävla näzz att jobba med Razzman så det är fan synd att vi inte jobbar ihop jämt.

Anyhoo.. Ska åka iväg på nattfika  idag igen, men det verkar som at generalen sviker och bulgaren jobbar till 02 så det blir nog bara jag och min S, men det känns fan nice ändå. Kul att få göra nåt och kul att hon hänger på, även om det nog mest är för att hon måste vända på dygnet nu för att hon ska jobba natt sen.. Men iaf, it makes me happy! :D

Längtar såååååå sjukt mkt tills på lördag också för då ska jag träffa min M, A och S och äta middag och snacka massa massa skit. Så tråkigt att inte finaste P kan vara med också, men förhoppningsvis så kan hon hänga med nä vi drar på kryssning i sommar ist. Mina tjejer är Bäst i världen! <3
Nu - jobba. Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0