Kaaatching (som i pengar)!!!

Wohooooo! Såhär bra lön som jag kommer att få imorgon har jag inte fått sen jag hade 3(!) jobb samtidigt, det är fucking bananas och jag är så brutalt lycklig! Och en del säger att pengar inte gör en lycklig va? Bullshit I say ;) haha.. Nu har jag iaf råd med alla räkningar, kryssningen, lånet till mami, jag kan köpa mig ett par skor och kanske en klänning eller två till daten imorron och en ev utgång på lördag OCH jag kommer att kunna spara lite till Marmaris!!!! Lyckan är så sjukt total just nu :D Tjohoooooo

Sitter på jobbet i ett lyckorus och vet knappt vart jag ska ta vägen så hela dagen idag så har kollegan velat göra saker, men tji fick han för allt han har tänkt göra har jag redan gjort eftersom jag har jobbat ihjäl energin. Sweet.. Nu har vi iaf nästan ingenting kvar att göra förutom lite småfakturor (som ligger på Mitt bord och väntar), en kaffemaskin som ska rengöras, jag ska sortera in lite papper i pärmarna och sen så ska jag åka till donken och hälsa på min S och A som jobbar inatt. Mysig avslutning på dagen och så får jag tjata av mig lite om min nervositet inför daten med Libanesen.. Shit pommes, han ska ringa imorron och jag är nervös för bara den saken. I love dating :) Jag gillar känslan av att vara lite nervös och inte riktigt veta hur det är och var man har varann..

Den här veckan kommer springa fram: Imorron - shoppa + date, Onsdag och Torsdag: Jobb, Fredag: Ev träffa Finaste M i Hela Världen och sen se SATC2, Lördag: utgång med S, söndag: Jobba och sen är det semester i 2 veckor! I love it!!
Nu ska jag göra det sista och sen ska jag åka.

PS: Min kollega heter Tobias och han är Bäst i Hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0