Jaja, nu börjar det likna nåt iaf..

Har faktiskt kommit fram till att mina sjukt deppiga dagar måste ha berott på en Extrem PMS, för lingonveckan är runt hörnan och jag vet faktiskt inte varför annars jag skulle ha mått så bisarrt dåligt. Så nu har jag bestämt att jag lider av sjuklig PMS men att den börjar ge mid sig lite nu för den här gången iaf.. Hoppas!
Har iaf haft en bra lördag och söndag trots jobb för igår när jag slutade vid 22 så kom Generalen över och så åkte vil tillsammans till Husby och hämtade upp Bulgaren för att sen åka till café60 på en nattfika dit även Ralle, O, Bulgarens lillebror och 2st till kom och joinade. Sjukt kul och jag skrattade massor :D Hoppas att grabbarna hänger med på sånt snart igen för det är så avslappnat med dem och vi har så sjukt kul ihop.. Imorse startade jag dagen med att hämta upp min syster med tillhörande Pyre-mage och AG och så åt vi frukost tillsammans hemma hos mig (och fikade efteråt såklart) innan jag åkte till jobbet, men sen på eftermiddagen så kom min S över och fikade en sväng på jobbet och det var också mysigt. Älskar att få vara med och omge mig med de människor som betyder mest för mig och även om jag har Ångest AB för att vara tillbaka på jobbet imorron kl.07 så känns det bra att få sluta 15.30 så att jag hinner träffa familjen också.
Jag saknar att jobba fasta tider, jag klarar typ inte av att jobba morgonpass som det känns nu men det är också för att det är blandat så att man knappt hinner ställa om sig till morgonpass innan det är dags att jobba kväll igen. Jag vill Verkligen Verkligen Verkligen ha ett nattjobb igen, eller ett jobb med Fasta tider iaf så att man kan vänja sig vid att alltid jobba morgonpass isf... Men - man kan inte få allt här i världen och tills dess att jag hittar ett jobb med bra tider så är jag sjukt glad för det jag har nu iom att jag trivs så bra med alla och med min chef. Men just nu så vet jag att det är länge kvar tills nästa ledighet och det känns verkligen, men jag försöker att ta en dag i taget och så tänker jag att allt är för att jag ska kunna dra till Marre och då är det ju värt det helt plötsligt ;)

Har btw fått reda på att min pappa har skaffat FB!?! Hahaha, mamma har det också och det är ok för hon vet och har sett det mesta, men att pappa har skaffat det känns sådär. Tror bestämt att det är dags att fixa till facebooken eller se till så att han inte kan se allt på min profil/alla mina bilder på mig. Haha.. Det är inte lätt att vara daddys girl alla gånger ;)

Ahja, nu ska jag väl sitta och tokglo på klockan sista halvtimman innan jag tar min lilla blå och tok-race´ar hemåt för att försöka sova lite innan det är dags att le och vara glad mot kunder igen. SJUKT mkt bokningar imorron, lite för få människor som jobbar (if u ask me) och dessutom personalmöte innan vi slutar jobba. Håll tummarna för att morgondagen fortlöper snabbt och smärtfritt för mig så är ni snälla! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0