Jag vore ingenting om du inte fanns!

"Nej, du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.
Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns" - Helene Sjöholm

Så känner jag för min vän M, en av de väldigt få personer som jag kan öppna mig till 100% med och verkligen vara mig själv med utan att vara rädd för att hon ska döma mig. Jag var där idag en liten sväng och bara det lilla mötet gjorde att dagen kändes lättare att hantera. Tack M för att du finns och för att du är min vän, du betyder så galet mkt mer än varken ord eller handling kan visa och jag är så lycklig att få ha dig i mitt liv.

Sitter på jobbet nu iaf och tiden har än så länge gått fort och jag har haft saker att göra hela tiden fram tills nu och nu är det bara 1,5 timma kvar tills jag slutar så det känns helt ok. Nu har jag bara det sista pysslet att fixa och sen ska jag bassemig ägna kvällen åt att kolla på HM och Ellos hemsidor och Marmaris- surfa lite, drömma mig bort helt enkelt. Har pratat med lilla H varje kväll nu sista veckan så abstinensen för Marmaris har ju inte direkt blivit mindre utan snarare tvärtom. Åh vad jag vill att tiden ska gå fort!!!!! Jag vill ha på mig mina nya marre-skor och tunna kläder, och jag vill svettas så att det rinner längs med ryggen innan man kommer i vattnet och blir svalkad. Jag vill gå på marknaden eller bazaaren med min lilla solfjäder och en vattenflaska och ha syrepbist pga värmen och jag vill sitta i en taxi och försöka konversera på turre med chauffören. Jag vill åka till Lostboys och kramas med min brorsa och dricka Hagi-special som dumfan gör, jag vill sitta vid bordet och se hur dumfan står i baren och stirrar för att sen kolla bort och låtsas som att han inte alls fånstirrat innan. Jag vill till barstreet i värmen och dansa och kolla på stjärnorna samtidigt och få den där känslan som man alltid får när man är där och känner av alla andras lycka samtidigt. Jag vill vakna sjukt aptrött och gå ut på balkongen och äta frulle och dricka vatten/juice och bara kolla ut på Marmaris och allt som händer. Jag Älskar att vara i Marmaris och alla minnen man har därifrån kan få mig att skratta så tårarna rinner , det är faktiskt den enda platsen på jorden där jag känner mig fri och där jag inte bryr mig om vad andra tänker/tycker om mig och hur jag ser ut. Jag längtar dit..

Får se vad som händer ikväll efter 22 när jobbet är slut också, ringde Generalen nyss och han är också på jobbet men jag vet inte hur länge så om jag har tur så kanske han också slutar 22 och då ska jag tvinga med han ut på en utomhysfika en sväng! Och om jag har dubbelt tur så kanske tom Bulgaren är ledig och då har jag 2 sköna/roliga grabbar att hänga med. Jag känner mig sugen på gung-häng i en lekpark med massa massa massa skitsnack. Wish me luck! 

Jag ska btw sluta skriva så jävla deppiga inlägg snart, men jag Måste få ur mig skiten.. Men det blir nog bra snart och även om det inte blir det så ska jag sluta deppa här, ok?! Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0